APA 6th Edition Vrtodušić Hrgović, A. (2005). REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 239-249. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181366
MLA 8th Edition Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 239-249. https://hrcak.srce.hr/181366. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 239-249. https://hrcak.srce.hr/181366
Harvard Vrtodušić Hrgović, A. (2005). 'REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 239-249. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181366 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Vrtodušić Hrgović A. REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 04.03.2021.];11(1):239-249. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181366
IEEE A. Vrtodušić Hrgović, "REZULTATI POSLOVANJA KAO ELEMENT SUSTAVA KVALITETE", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 239-249, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181366. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i
nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.