hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404

Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama

Nikola Zivlak   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5425-7464 ; Center of International Programs, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Marko Ljubičić ; Center of International Programs, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Ming Xu ; Glorious Sun School of Business and Management, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Jelena Demko-Rihter   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7762-3095 ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Bojan Lalić ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia

Puni tekst: hrvatski, pdf (563 KB) str. 753-759 preuzimanja: 183* citiraj
APA 6th Edition
Zivlak, N., Ljubičić, M., Xu, M., Demko-Rihter, J. i Lalić, B. (2017). Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama. Tehnički vjesnik, 24 (3), 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
MLA 8th Edition
Zivlak, Nikola, et al. "Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 3, 2017, str. 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Zivlak, Nikola, Marko Ljubičić, Ming Xu, Jelena Demko-Rihter i Bojan Lalić. "Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama." Tehnički vjesnik 24, br. 3 (2017): 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
Harvard
Zivlak, N., et al. (2017). 'Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama', Tehnički vjesnik, 24(3), str. 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
Vancouver
Zivlak N, Ljubičić M, Xu M, Demko-Rihter J, Lalić B. Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 28.02.2021.];24(3):753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
IEEE
N. Zivlak, M. Ljubičić, M. Xu, J. Demko-Rihter i B. Lalić, "Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 3, str. 753-759, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
Puni tekst: engleski, pdf (563 KB) str. 753-759 preuzimanja: 475* citiraj
APA 6th Edition
Zivlak, N., Ljubičić, M., Xu, M., Demko-Rihter, J. i Lalić, B. (2017). Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies. Tehnički vjesnik, 24 (3), 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
MLA 8th Edition
Zivlak, Nikola, et al. "Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 3, 2017, str. 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Zivlak, Nikola, Marko Ljubičić, Ming Xu, Jelena Demko-Rihter i Bojan Lalić. "Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies." Tehnički vjesnik 24, br. 3 (2017): 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
Harvard
Zivlak, N., et al. (2017). 'Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies', Tehnički vjesnik, 24(3), str. 753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
Vancouver
Zivlak N, Ljubičić M, Xu M, Demko-Rihter J, Lalić B. Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 28.02.2021.];24(3):753-759. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404
IEEE
N. Zivlak, M. Ljubičić, M. Xu, J. Demko-Rihter i B. Lalić, "Learning by internationalization: positive effects on innovation in Chinese companies", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 3, str. 753-759, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404

Sažetak
Svrha ovog istraživanja je analiza odnosa između inovacija i internacionalizacije, kao i testiranje prezentiranog modela istraživanja. Istraživanjem je obuhvaćeno 486 kompanija iz Kine i dokazano je da internacionalizacija pozitivno utječe na sva četiri tipa inovacija, i to proizvoda, procesa, marketinga i organizacije. Također je dokazano i da se za postizanje inovacija u području marketinga i organizacije naročito preporučuje tzv. internacionalizacija visoke razine. Istraživanje je također dokazalo da je direktni kontakt sa stranim kupcima od iznimnog značaja za ostvarivanje većih koristi od internacionalizacije u kontekstu unapređenja sva četiri tipa inovacija.

Ključne riječi
inovacije; internacionalizacija; kineska kompanija; kinesko tržište

Hrčak ID: 183034

URI
https://hrcak.srce.hr/183034

[engleski]

Posjeta: 936 *