Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PONAŠANJE POTROŠAČA “LIGHT” PROIZVODA NA ZAGREBAČKOM TRŽIŠTU

MARIJA Cerjak
IDA Rupčić
MARINA Tomić
MAGDALENA Zrakić


Puni tekst: hrvatski pdf 543 Kb

str. 257-268

preuzimanja: 1.210

citiraj


Sažetak

Trend zdrave prehrane i spoznaje potrošača o povezanosti prehrane i zdravlja dovele su do povećane potrošnja proizvoda sa smanjenim udjelom masti i šećera, takozvanih “light” proizvoda. Da bi što bolje zadovoljili potrebe i zahtjeve potrošača, proizvođači “light” proizvoda moraju poznavati svoje potrošače. Cilj ovog istraživanja jeste opisati potrošače “light” proizvoda u Zagrebu i okolici. Usmeno anketno ispitivanje 102 slučajno odabranih potrošača “light” proizvoda je pokazalo da veliki broj potrošača barem povremeno konzumira “light” proizvode, ali da potrošači nisu dovoljno upoznati s pravim značenjem oznake “light”. Spol, dob te stavovi ispitanika o vlastitom zdravlju i prehrani, kao i njihovi stavovi o “light” proizvodima utječu na konzumaciju takvih proizvoda. Rezultati istraživanja daju podlogu za defi niranje marketinških aktivnosti proizvođača “light” proizvoda.

Ključne riječi

“light” proizvodi; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi

Hrčak ID:

17913

URI

https://hrcak.srce.hr/17913

Datum izdavanja:

24.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.627 *