hrcak mascot   Srce   HID

Uvodnik

OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE

Željko Ukić ; HŽ Putnički prijevoz d.o.o.

Puni tekst: hrvatski, pdf (115 KB) str. 5-5 preuzimanja: 76* citiraj
APA 6th Edition
Ukić, Ž. (2017). OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE. Željeznice 21, 16 (3), 5-5. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/189456
MLA 8th Edition
Ukić, Željko. "OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE." Željeznice 21, vol. 16, br. 3, 2017, str. 5-5. https://hrcak.srce.hr/189456. Citirano 18.01.2021.
Chicago 17th Edition
Ukić, Željko. "OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE." Željeznice 21 16, br. 3 (2017): 5-5. https://hrcak.srce.hr/189456
Harvard
Ukić, Ž. (2017). 'OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE', Željeznice 21, 16(3), str. 5-5. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/189456 (Datum pristupa: 18.01.2021.)
Vancouver
Ukić Ž. OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE. Željeznice 21 [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.01.2021.];16(3):5-5. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/189456
IEEE
Ž. Ukić, "OSIGURANJE KVALITETNE USLUGE", Željeznice 21, vol.16, br. 3, str. 5-5, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/189456. [Citirano: 18.01.2021.]

Hrčak ID: 189456

URI
https://hrcak.srce.hr/189456

Posjeta: 149 *