hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Mario Jadrić ; Sveučilište u Splitu
Maja Ćukušić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7553-8273 ; Sveučilište u Splitu
Željko Garača ; Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 747-776 preuzimanja: 145* citiraj
APA 6th Edition
Jadrić, M., Ćukušić, M. i Garača, Ž. (2017). ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa, (2), 747-776. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191304
MLA 8th Edition
Jadrić, Mario, et al. "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2017, str. 747-776. https://hrcak.srce.hr/191304. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Jadrić, Mario, Maja Ćukušić i Željko Garača. "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2017): 747-776. https://hrcak.srce.hr/191304
Harvard
Jadrić, M., Ćukušić, M., i Garača, Ž. (2017). 'ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 747-776. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191304 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Jadrić M, Ćukušić M, Garača Ž. ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.10.2019.];(2):747-776. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191304
IEEE
M. Jadrić, M. Ćukušić i Ž. Garača, "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 747-776, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191304. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
Za potrebe projekta „ECONQUAL: Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomije“, a u okviru razvoja preporuka za inoviranje i unapređenje studijskih programa u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i ishodima učenja, provedena je analiza kurikuluma na javnim visokim učilištima u Republici Hrvatskoj koja izvode studijske programe iz područja ekonomije i poslovne ekonomije. Prikupljeni su podaci o konkretnoj realizaciji studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije na partnerskim institucijama s metodološkog i tehnološkog aspekta, a sve kako bi se identificirali postojeći načini postizanja ishoda učenja i povezane provjere. Istraživanje je provedeno u okviru radionica na 7 javnih sveučilišta. Radionicama je prisustvovalo 80 sudionika, a analiza je napravljena na ukupno 128 predmeta studijskih programa. Komparativna analiza ukazala je na raznolikost izvođenja različitih vrsta nastave na visokim učilištima, iako su predavanja, seminari i radionice i vježbe najučestalije primjenjivana vrsta nastave na razini svih institucija i analiziranih predmeta. Ipak, rezultati faktorske analize ukazali su i na metodološku i tehnološku raznolikost kurikuluma. Sumarni podaci o trenutačnim, u usporedbi s planiranim unapređenjima kurikuluma na visokim učilištima, ukazali su na razliku kojoj treba obratiti posebnu pozornost prilikom planiranja modernizacije studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije.

Ključne riječi
visoko obrazovanje; metodološki i tehnološki aspekt; HKO; ekonomija i poslovna ekonomija; ECONQUAL

Hrčak ID: 191304

URI
https://hrcak.srce.hr/191304

Posjeta: 258 *