hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi

Maša Rimac Jurinović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (192 KB) str. 53-72 preuzimanja: 1.785* citiraj
APA 6th Edition
Rimac Jurinović, M. (2016). Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi. Hrvatski, 14 (1), 53-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191853
MLA 8th Edition
Rimac Jurinović, Maša. "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi." Hrvatski, vol. 14, br. 1, 2016, str. 53-72. https://hrcak.srce.hr/191853. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Rimac Jurinović, Maša. "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi." Hrvatski 14, br. 1 (2016): 53-72. https://hrcak.srce.hr/191853
Harvard
Rimac Jurinović, M. (2016). 'Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi', Hrvatski, 14(1), str. 53-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191853 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Rimac Jurinović M. Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi. Hrvatski [Internet]. 2016 [pristupljeno 13.04.2021.];14(1):53-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191853
IEEE
M. Rimac Jurinović, "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi", Hrvatski, vol.14, br. 1, str. 53-72, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191853. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Cilj je rada predstaviti procesnu dramu kao učinkoviti pristup u postizanju odgojnih ishoda suvremene osnovne škole. Svrha je osnovne škole da uz obrazovanje učenika i odgaja, stoga posebnu pozornost treba posvetiti satima razrednih odjela. Zbog preopterećenosti učenika, ali i drugačijih potreba suvremenih generacija postaje nužno tragati za drugačijim, njima prihvatljivijim, a opet učinkovitim pristupima. Jedan od takvih pristupa svakako jest procesna drama, ali i dramski odgoj općenito. U ovom se radu objašnjavaju pojmovi dramskoga odgoja i procesne drame. Daje se prikaz strukture procesne drame i njezinih obilježja. Osim teorijskoga prikaza, daje se i primjer jedne održane radionice s detaljnim popisom i opisom dramskih aktivnosti učenika. U nastavku rada predstavljaju se rezultati ankete kojima se ispitivao stav učenika o dramskim igrama i tehnikama korištenim u radionicama. Dobiveni rezultati potvrđuju da se takva nastava može uspješno izvoditi.

Ključne riječi
dramski odgoj; odgojni ciljevi; procesna drama; sati razrednih odjela

Hrčak ID: 191853

URI
https://hrcak.srce.hr/191853

Posjeta: 2.276 *