hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SPOLNE RAZLIKE U UPORABI STRATEGIJA UČENJA, MOTIVACIJI I KOMUNIKACIJSKOJ JEZIČNOJ KOMPETENCIJI U NJEMAČKOM I ENGLESKOM KAO STRANIM JEZICIMA

Manuela Karlak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8782-7876 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Vesna Bagarić Medve   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (547 KB) str. 163-183 preuzimanja: 112* citiraj
APA 6th Edition
Karlak, M. i Bagarić Medve, V. (2016). GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES. Strani jezici, 45. (3-4.), 163-183. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193101
MLA 8th Edition
Karlak, Manuela i Vesna Bagarić Medve. "GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES." Strani jezici, vol. 45., br. 3-4., 2016, str. 163-183. https://hrcak.srce.hr/193101. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Karlak, Manuela i Vesna Bagarić Medve. "GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES." Strani jezici 45., br. 3-4. (2016): 163-183. https://hrcak.srce.hr/193101
Harvard
Karlak, M., i Bagarić Medve, V. (2016). 'GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES', Strani jezici, 45.(3-4.), str. 163-183. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193101 (Datum pristupa: 12.07.2020.)
Vancouver
Karlak M, Bagarić Medve V. GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES. Strani jezici [Internet]. 2016 [pristupljeno 12.07.2020.];45.(3-4.):163-183. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193101
IEEE
M. Karlak i V. Bagarić Medve, "GENDER DIFFERENCES IN THE USE OF LEARNING STRATEGIES, MOTIVATION AND COMMUNICATIVE COMPETENCE IN GERMAN AND ENGLISH AS FOREIGN LANGUAGES", Strani jezici, vol.45., br. 3-4., str. 163-183, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193101. [Citirano: 12.07.2020.]

Sažetak
Cilj istraživanja koje se prikazuje u ovome radu bio je provjeriti postoje li u hrvatskome kontekstu ovladavanja inim jezikom razlike između učenica i učenika njemačkoga/engleskoga jezika u učestalosti uporabe strategija učenja, intenzitetu motivacije i razini komunikacijske jezične kompetencije. Rezultati su pokazali da učenice statistički značajno češće rabe sve tipove strategija učenja u odnosu na učenike te da su značajno više motivirane u određenim dimenzijama motivacije. Nalazi ukazuju i da učenici engleskog u odnosu na učenice postižu statistički značajno više rezultate u standardiziranome vrjednovanju, dok u njemačkome jeziku nisu utvrđene spolne razlike, i to neovisno o vrsti vrjednovanja komunikacijske jezične kompetencije.

Ključne riječi
individualne razlike u učenju; strategije učenja jezika; ovladavanje stranim jezikom

Hrčak ID: 193101

URI
https://hrcak.srce.hr/193101

[engleski]

Posjeta: 320 *