hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ANALIZA DVAJU UDŽBENIKA ENGLESKOGA JEZIKA KOJI SE UPOTREBLJAVAJU U POUČAVANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI U BIH

Elma Dedovic-Atilla ; International Burch University, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Vildana Dubravac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0316-3791 ; International Burch University, Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: engleski, pdf (557 KB) str. 225-244 preuzimanja: 132* citiraj
APA 6th Edition
Dedovic-Atilla, E. i Dubravac, V. (2016). AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA. Strani jezici, 45. (3-4.), 225-244. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193104
MLA 8th Edition
Dedovic-Atilla, Elma i Vildana Dubravac. "AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA." Strani jezici, vol. 45., br. 3-4., 2016, str. 225-244. https://hrcak.srce.hr/193104. Citirano 01.10.2020.
Chicago 17th Edition
Dedovic-Atilla, Elma i Vildana Dubravac. "AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA." Strani jezici 45., br. 3-4. (2016): 225-244. https://hrcak.srce.hr/193104
Harvard
Dedovic-Atilla, E., i Dubravac, V. (2016). 'AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA', Strani jezici, 45.(3-4.), str. 225-244. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193104 (Datum pristupa: 01.10.2020.)
Vancouver
Dedovic-Atilla E, Dubravac V. AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA. Strani jezici [Internet]. 2016 [pristupljeno 01.10.2020.];45.(3-4.):225-244. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193104
IEEE
E. Dedovic-Atilla i V. Dubravac, "AN ANALYSIS OF TWO TEXTBOOKS USED IN THE EFL TEACHING OF PRESCHOOL CHILDREN IN BOSNIA AND HERZEGOVINA", Strani jezici, vol.45., br. 3-4., str. 225-244, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193104. [Citirano: 01.10.2020.]

Sažetak
U ovom je radu provedena analiza sadržaja dvaju udžbenika engleskoga jezika namijenjenih djeci predškolske dobi, Playway to English 1 i Hippo and Friends 2, koji su u uporabi u nekim predškolskim bosansko-hercegovačkim centrima za učenje engleskoga jezika. Cilj analize bio je ispitati na kojim se sadržajima uči i poučava engleski kao strani jezik te koliko su zastupljeni sadržaji primjereni dobi korisnika udžbenika i praktično primjenjivi u nastavnome radu. Širi je cilj rada povećati svijest o karakteristikama koje kvalitetni nastavni materijali za malu djecu trebaju sadržavati. U skladu s tim predložene su i smjernice koje mogu pomoći nastavnicima u pripremi dodatnih nastavnih materijala te prosudbi i poboljšavanju onih kojima se već koriste. Rezultati provedene analize pokazali su da je kvalitetan sadržaj dosta zastupljen u podučavanju engleskom jeziku djece predškolske dobi te uglavnom prilagođen interesima i afinitetima djece te dobi. Takvi rezultati upućuju na zaključak da se pojavio pozitivan preokret u nastavnome procesu. Naime, tradicionalni pristup fokusiran na gramatiku i nastavnika zamijenjen je inovativnim pristupom usmjerenim na učenika i sadržaj. U budućim studijama, kako bi se ocijenila efikasnost praktične primjene sadržaja koji se nalazi u udžbenicima, sljedeći značajan korak, koji bi dodatno mogao pridonijeti dubljem istraživanju teme, bio bi uključivanje promatranja i analize nastavnih sati engleskoga jezika.

Ključne riječi
učenje stranog jezika; predškolska dob; sadržaj udžbenika

Hrčak ID: 193104

URI
https://hrcak.srce.hr/193104

[engleski]

Posjeta: 303 *