hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu

Zoran Stanko ; Libertas međunarodno sveučilište
Goran Kalajdžić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0243-3446

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 125-146 preuzimanja: 755* citiraj
APA 6th Edition
Stanko, Z. i Kalajdžić, G. (2018). Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu. Zbornik sveučilišta Libertas, 3 (3), 125-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195848
MLA 8th Edition
Stanko, Zoran i Goran Kalajdžić. "Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu." Zbornik sveučilišta Libertas, vol. 3, br. 3, 2018, str. 125-146. https://hrcak.srce.hr/195848. Citirano 20.06.2021.
Chicago 17th Edition
Stanko, Zoran i Goran Kalajdžić. "Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu." Zbornik sveučilišta Libertas 3, br. 3 (2018): 125-146. https://hrcak.srce.hr/195848
Harvard
Stanko, Z., i Kalajdžić, G. (2018). 'Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu', Zbornik sveučilišta Libertas, 3(3), str. 125-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195848 (Datum pristupa: 20.06.2021.)
Vancouver
Stanko Z, Kalajdžić G. Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu. Zbornik sveučilišta Libertas [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.06.2021.];3(3):125-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195848
IEEE
Z. Stanko i G. Kalajdžić, "Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu", Zbornik sveučilišta Libertas, vol.3, br. 3, str. 125-146, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195848. [Citirano: 20.06.2021.]

Sažetak
Zbog sve dinamičnijeg tržišnog okruženja i rastuće konkurentnosti, hrvatskim kompanijama
postaje sve teže ostvarivati zadovoljavajuću potražnju za svojim proizvodima, što utječe
na smanjenje dobiti. Jedan od ključnih faktora uspješnih inozemnih kompanija je njihov
sustavan pristup procesu brendiranja koji hrvatske kompanije do ulaska u Europsku uniju
nisu imale potrebu razvijati na relativno „zatvorenom i štićenom hrvatskom tržitu.” Cilj
ovog istraživanja je pridonijeti razvoju svijesti i sposobnosti interesnih skupina: vlasnika
tvrtki, marketinških djelatnika i znanstvene zajednice te utvrditi kako je strateško planiranje
brendiranja jedini pravi odgovor na izazove u tržišnom okruženju. Na temelju teorijskog
i empirijskog istraživanja jasno je utvrđena pozitivna korelacija između planskog
brendiranja i koristi, kako za kompanije tako i za društvo u cjelini te na osnovi uspješne
poslovne prakse prikazani su inovativni pristupi u procesu planiranja brendiranja te moguće
stategije brendiranja hrvatskih kompanija.

Ključne riječi
konkurencija; tržište; obećanje marke; percepcija; pozicioniranje; brendiranje; vrijednost marke

Hrčak ID: 195848

URI
https://hrcak.srce.hr/195848

Posjeta: 1.007 *