hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji

Radojka Kraljević ; Libertas međunarodno sveučilište
Zrinka Filipović ; Libertas međunarodno sveučilište
Irena Bilić

Puni tekst: hrvatski, pdf (137 KB) str. 317-324 preuzimanja: 356* citiraj
APA 6th Edition
Kraljević, R., Filipović, Z. i Bilić, I. (2018). Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji. Zbornik sveučilišta Libertas, 3 (3), 317-324. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/196108
MLA 8th Edition
Kraljević, Radojka, et al. "Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji." Zbornik sveučilišta Libertas, vol. 3, br. 3, 2018, str. 317-324. https://hrcak.srce.hr/196108. Citirano 23.06.2021.
Chicago 17th Edition
Kraljević, Radojka, Zrinka Filipović i Irena Bilić. "Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji." Zbornik sveučilišta Libertas 3, br. 3 (2018): 317-324. https://hrcak.srce.hr/196108
Harvard
Kraljević, R., Filipović, Z., i Bilić, I. (2018). 'Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji', Zbornik sveučilišta Libertas, 3(3), str. 317-324. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/196108 (Datum pristupa: 23.06.2021.)
Vancouver
Kraljević R, Filipović Z, Bilić I. Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji. Zbornik sveučilišta Libertas [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.06.2021.];3(3):317-324. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/196108
IEEE
R. Kraljević, Z. Filipović i I. Bilić, "Interkulturalna otvorenost : izazov ili nužnost u međunarodnoj suradn ji", Zbornik sveučilišta Libertas, vol.3, br. 3, str. 317-324, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/196108. [Citirano: 23.06.2021.]

Sažetak
U radu se ispitalo u kojoj su mjeri studenti prve godine preddiplomskog studija Poslovne
ekonomije na Libertas međunarodnom sveučilištu (N=69) otvoreni za interkulturalne
razlike u poslovanju. Korištena je Kassingova (1997) skala interkulturalne komunikacijske
spremnosti (Intercultural Willingness Communication Scale) čija je pouzdanost provjeravana
na našem uzorku studenata. Dobiveni rezultati upućuju na iznadprosječan stupanj interkulturalne
otvorenosti (M=39; SD=4,59) studenata, a pouzdanost skale interkulturalne
otvorenosti pokazala se zadovoljavajućom (Cronbach koeficijent alpha je 0,764). U radu se
također ukazuje na važnost razvijanja mjernih instrumenata i obrazovnih kurikuluma koji
će omogućiti uspješan odabir kandidata za rad u međunarodnom okruženju.

Ključne riječi
kulturalna otvorenost; međunarodna suradnja; selekcija

Hrčak ID: 196108

URI
https://hrcak.srce.hr/196108

Posjeta: 574 *