APA 6th Edition Nekić, D. (2012). Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa. Peristil, 55 (1), 129-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/200114
MLA 8th Edition Nekić, Dunja. "Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa." Peristil, vol. 55, br. 1, 2012, str. 129-136. https://hrcak.srce.hr/200114. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Nekić, Dunja. "Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa." Peristil 55, br. 1 (2012): 129-136. https://hrcak.srce.hr/200114
Harvard Nekić, D. (2012). 'Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa', Peristil, 55(1), str. 129-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/200114 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver Nekić D. Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa. Peristil [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.01.2021.];55(1):129-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/200114
IEEE D. Nekić, "Negativi na staklu Naste Rojc – osobni arhiv umjetnika kao pomoć pri kronološkoj obradi opusa", Peristil, vol.55, br. 1, str. 129-136, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/200114. [Citirano: 19.01.2021.]
Sažetak Nasta Rojc bila je svestrana umjetnica, poznata prije svega kako slikarica, vrsna grafičarka i kiparica, ali i fotografkinja. Istraživanje za ovaj rad usredotočilo se prije svega na njezinu fotografiju, točnije na staklene negative koji se čuvaju u fundusu Muzeja za umjetnost i obrt. Zbog manjka informacija o njihovoj provenijenciji, osim da im je autorica Nasta Rojc, bilo je potrebno utvrditi vremenski okvir njihova nastanka, kao i bilo koje druge informacije koje bi se mogle pokazati značajnima za stručnjake čije je područje interesa hrvatsko slikarstvo početka 20. stoljeća. Privatni arhiv dokumentarnih fotografija umjetnice (kako njenih radova, tako i njen privatni albumi) te dodatne informacije prikupljene u privatnim zbirkama i javnim arhivima pokazali su se korisnima u datiranju, ili samo određivanju vremenskog okvira u kojemu nastaju pojedina djela prikazana na spomenutim staklenim negativima. Istraživanje je potvrdilo neke datacije, no u slučaju pojedinih djela bilo je potrebno pomicanje vremenskog okvira nastanka u ranije razdoblje slikaričina stvaralaštva. Između ostalog, istraživanje je otkrilo neke nepoznate činjenice o životu Naste Rojc, o njenom obrazovanju i shvaćanju medija fotografije. Pokazalo je kako je koristila sve funkcionalne aspekte medija, od fotografije kao dokumenta, zatim kao predloška za slike, kao i fotografije koje bi se mogle smatrati »umjetničkim fotografijama«.