hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI

Jelena Franjković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7725-3098 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Davor Dujak   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2663-8849 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Marta Botkuljak   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9252-0606 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (627 KB) str. 55-76 preuzimanja: 636* citiraj
APA 6th Edition
Franjković, J., Dujak, D. i Botkuljak, M. (2018). IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI. Ekonomska misao i praksa, (1), 55-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202272
MLA 8th Edition
Franjković, Jelena, et al. "IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2018, str. 55-76. https://hrcak.srce.hr/202272. Citirano 24.06.2021.
Chicago 17th Edition
Franjković, Jelena, Davor Dujak i Marta Botkuljak. "IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2018): 55-76. https://hrcak.srce.hr/202272
Harvard
Franjković, J., Dujak, D., i Botkuljak, M. (2018). 'IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 55-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202272 (Datum pristupa: 24.06.2021.)
Vancouver
Franjković J, Dujak D, Botkuljak M. IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2018 [pristupljeno 24.06.2021.];(1):55-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202272
IEEE
J. Franjković, D. Dujak i M. Botkuljak, "IZAZOVI UPRAVLJANJA CIJENAMA U MULTIKANALNOJ MALOPRODAJI", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 55-76, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202272. [Citirano: 24.06.2021.]

Sažetak
Cijena se po svojoj kompleksnosti razlikuje od ostalih elemenata marketinškog spleta te je u marketinškoj literaturi u određenoj mjeri zanemarena. Određivanje cijena i upravljanje njima u strateškom i taktičkom smislu oduvijek je bilo izazovno te su brojni čimbenici koji se pritom moraju uzeti u obzir, poput profita tvrtke, željenog imidža, konkurencije, zakonskih ograničenja i ciljnih kupaca. Tehnologija je sve učinila transparentnijim i lakšim za praćenje, uključujući i cijene. Razvoj multikanalnog okruženja prvenstveno je pod utjecajem razvoja tehnologije koja omogućuje multikanalni pristup i maloprodavačima i kupcima. Zbog toga je cilj ovoga rada istaknuti važnost upravljanja cijenama u multikanalnom okruženju i izazovima koje donosi. Nadalje, cilj je i utvrditi stanje multikanalnog okruženja na hrvatskom tržištu, i na strani ponude i na strani potražnje. U tu svrhu provedena je studija slučaja vodećih 10 maloprodavača pretežito prehrambenim proizvodima te su analizirane njihove cjenovne i prodajne aktivnosti. Na 305 kupaca provedeno je primarno istraživanje korištenjem visoko strukturiranog upitnika kojim se saznalo u kojoj mjeri su kupci prihvatili različite mogućnosti informiranja o cijenama. Rezultati ukazuju na to da maloprodavači, a posljedično i kupci, relativno sporo prihvaćaju mogućnosti multikanalnog okruženja.

Ključne riječi
cijene; maloprodaja; multikanalnost; tehnologija

Hrčak ID: 202272

URI
https://hrcak.srce.hr/202272

Posjeta: 943 *