Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji

Daria Rovan orcid id orcid.org/0000-0002-6990-4388 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Maja Osrečak orcid id orcid.org/0000-0002-2887-4477
Dubravka Glasnović Gracin orcid id orcid.org/0000-0001-5195-4873 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 487 Kb

str. 53-71

preuzimanja: 682

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u
procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju na to da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.

Ključne riječi

učenje matematike; motivacija, samoefikasnost; subjektivna vrijednost

Hrčak ID:

202775

URI

https://hrcak.srce.hr/202775

Datum izdavanja:

30.1.2018.

Posjeta: 1.167 *