hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91

MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE

Natalia Tutek   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4070-5438 ; Visoko učilište Effectus – visoka škola za fi nancije i pravo, Zagreb, Hrvatska
Mirko Palić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Emanuel Tutek ; Horwath HTL Croatia, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (447 KB) str. 91-112 preuzimanja: 202* citiraj
APA 6th Edition
Tutek, N., Palić, M. i Tutek, E. (2018). MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE. Poslovna izvrsnost, 12 (1), 91-112. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91
MLA 8th Edition
Tutek, Natalia, et al. "MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE." Poslovna izvrsnost, vol. 12, br. 1, 2018, str. 91-112. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91. Citirano 18.01.2020.
Chicago 17th Edition
Tutek, Natalia, Mirko Palić i Emanuel Tutek. "MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE." Poslovna izvrsnost 12, br. 1 (2018): 91-112. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91
Harvard
Tutek, N., Palić, M., i Tutek, E. (2018). 'MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE', Poslovna izvrsnost, 12(1), str. 91-112. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91
Vancouver
Tutek N, Palić M, Tutek E. MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.01.2020.];12(1):91-112. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91
IEEE
N. Tutek, M. Palić i E. Tutek, "MODEL UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA I ZNANJEM U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA BANKE", Poslovna izvrsnost, vol.12, br. 1, str. 91-112, 2018. [Online]. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.91

Sažetak
Uspješno upravljanje informacijama je izuzetno važno za svaku organizaciju, a u ovom će se radu istaknuti njihovo značenje u funkciji marketinga. Financijske institucije koje žele nastaviti uspješno poslovati, uz toliki broj konkurenata na tržištu, moraju prionuti na važan i nimalo jednostavan zadatak, uspješno upravljanje informacijama i znanjem. U kvalitetne proizvode ugrađuje se sve više znanja o korisnicima, koje dodaje vrijednost novom proizvodu. Da bi financijska institucija došla do znanja o korisnicima, potrebno je prikupiti podatke, odnosno istražiti tržište, iskoristiti i upravljati informacijama te donijeti prave odluke. Rad prikazuje Model koji objašnjava značenje organiziranih informacija kao preduvjeta za uspješno ostvarenje marketinške strategije i konkurentnosti na tržištu.

Ključne riječi
upravljanje informacijama; upravljanje znanjem; marketing financijskih institucija; razvoj novih proizvoda; marketing banaka

Hrčak ID: 205071

URI
https://hrcak.srce.hr/205071

[engleski]

Posjeta: 352 *