hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2

Korištenje vještine coachinga za bolje poučavanje i obrazovne rezultate

Marjana Penca Palčič ; OŠ Šentjernej, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (127 KB) str. 19-28 preuzimanja: 191* citiraj
APA 6th Edition
Penca Palčič, M. (2018). THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS. Život i škola, LXIV (1), 19-28. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2
MLA 8th Edition
Penca Palčič, Marjana. "THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS." Život i škola, vol. LXIV, br. 1, 2018, str. 19-28. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2. Citirano 16.05.2021.
Chicago 17th Edition
Penca Palčič, Marjana. "THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS." Život i škola LXIV, br. 1 (2018): 19-28. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2
Harvard
Penca Palčič, M. (2018). 'THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS', Život i škola, LXIV(1), str. 19-28. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2
Vancouver
Penca Palčič M. THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS. Život i škola [Internet]. 2018 [pristupljeno 16.05.2021.];LXIV(1):19-28. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2
IEEE
M. Penca Palčič, "THE USE OF COACHING SKILLS FOR BETTER TEACHING AND EDUCATIONAL RESULTS", Život i škola, vol.LXIV, br. 1, str. 19-28, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2

Sažetak
Svrha članka je pokazati kako poznavanje vještine coachinga može brže i učinkovitije doprinijeti željenim ishodima u obrazovnoj praksi. Ako tim učitelja posjeduje vještine coachinga onda oni mogu jedni drugima pružiti podršku u osobnom i profesionalnom razvoju (kolegijalni coaching). Ne moraju biti profesionalni coacheri, ali je ključno da učitelji koji djeluju kao coacheri koriste specifična pitanja. Oni trebaju potaknuti sugovornika na razmišljanje i pronalaženje vlastitih rješenja te put do cilja. U tu svrhu moraju biti otvoreni i bez sugestija. Na taj način sugovornici dolaze do rješenja koja bi inače smatrali teškim ili nemogućim. Razgovor vođen pitanjima učitelja također može pomoći učenicima u poteškoćama s kojima se susreću. Važno je da sugovornik pokaže volju da riješi problem, tj. izazov. Studija slučaja pokazuje kako koristiti vještine coachinga i to posebno pitanja coachinga u obrazovnoj praksi.

Ključne riječi
coaching; kolegijalni coaching; pitanja mentora; učitelj kao motivator

Hrčak ID: 219658

URI
https://hrcak.srce.hr/219658

[engleski] [njemački]

Posjeta: 481 *