hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (18 MB) str. 349-369 preuzimanja: 67* citiraj
APA 6th Edition
Marković, M. (1995). STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI. Ekonomska misao i praksa, 4 (2), 349-369. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222062
MLA 8th Edition
Marković, Mirko. "STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI." Ekonomska misao i praksa, vol. 4, br. 2, 1995, str. 349-369. https://hrcak.srce.hr/222062. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Marković, Mirko. "STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI." Ekonomska misao i praksa 4, br. 2 (1995): 349-369. https://hrcak.srce.hr/222062
Harvard
Marković, M. (1995). 'STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI', Ekonomska misao i praksa, 4(2), str. 349-369. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222062 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Marković M. STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 1995 [pristupljeno 17.09.2021.];4(2):349-369. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222062
IEEE
M. Marković, "STRATEGIJA FRANŠIZINGA U RAZVOJU GOSPODARSTVA ZEMALJA U TRANZICIJI", Ekonomska misao i praksa, vol.4, br. 2, str. 349-369, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222062. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
U ovoj raspravi pokušalo se ukazati na ulogu i značaj franšizinga u razvoju
gospodrastva zemalja u tranziciji, osobito ističući u tome dugoročnom procesu, značaj malih gospodarstava kao temelja novog gospodarskog sustava. Polazište rasprave je u konstataciji da mali gospodarstvenici nisu sitni robni proizvođači. Oni su kooperanti, koji uz pomoć mjera ekonomske politike svake države u tranziciji, postaju glavni nositelji odgovarajućih franšizing sustava. Stari proizvodni odnos radnici - kapitalist zamjenjuje se novim proizvodnim odnosima mali gospodarstvenici - velika korporacija!

Ključne riječi
liberalni kapitalizam; novi proizvodni odnos; mali gospodarstvenici; korporacija; franšizat; franšizant; privatizacija; društveno vlasništvo; pluralizam ili dualizam vlasništva; menadžment; konvergencija klasa; besklasno društvo

Hrčak ID: 222062

URI
https://hrcak.srce.hr/222062

Posjeta: 139 *