Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

TEHNIKE PROCJENJIVANJA POTRAŽNJE

Đuro Benić orcid id orcid.org/0000-0002-0695-5815 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 34.959 Kb

str. 49-94

preuzimanja: 236

citiraj


Sažetak

Menedžeri moraju poznavati tehnike procjenjivanja potražnje kako bi mogli
donositi učinkovite poslovne odluke. U procjenjivanju potražnje rabe se tri
osnovne metode od kojih su dvije marketinške tehnike i to ankete o potrošnji i tržišni eksperimenti. Najkorisnija i najčešće rabljena metoda procjenjivanja potražnje je regresijska analiza. U regresijskoj analizi posebnu pozornost potrebito je dati vrednovanju modela zbog problema koji mogu nastati kao posljedica specificiranja oblika funkcije potražnje, multikolinearnosti, heteroskedastičnosti i autokorelacije.

Ključne riječi

potražnja; problem identifikacije; anketa o potrošnji; tržišni eksperiment; regresijska analiza

Hrčak ID:

222068

URI

https://hrcak.srce.hr/222068

Datum izdavanja:

11.6.1996.

Posjeta: 548 *