hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA

Tonći Svilokos   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4159-7918 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (528 KB) str. 235-249 preuzimanja: 78* citiraj
APA 6th Edition
Svilokos, T. (2005). PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA. Ekonomska misao i praksa, 14 (2), 235-249. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222786
MLA 8th Edition
Svilokos, Tonći. "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA." Ekonomska misao i praksa, vol. 14, br. 2, 2005, str. 235-249. https://hrcak.srce.hr/222786. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Svilokos, Tonći. "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA." Ekonomska misao i praksa 14, br. 2 (2005): 235-249. https://hrcak.srce.hr/222786
Harvard
Svilokos, T. (2005). 'PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA', Ekonomska misao i praksa, 14(2), str. 235-249. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222786 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Svilokos T. PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2005 [pristupljeno 17.09.2021.];14(2):235-249. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222786
IEEE
T. Svilokos, "PRILAGOĐENOST KVALITETE TURISTIČKE PONUDE GRADA DUBROVNIKA POTREBAMA TRŽIŠTA", Ekonomska misao i praksa, vol.14, br. 2, str. 235-249, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222786. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
Svaka turistička destinacija ima svoje obilježja s obzirom na prirodne resurse, povijesne značajke, prometnu infrastrukturu, mogućnosti za smještaj, prehranu, zabavu i trgovinu, prometna obilježja, dostupnost informacijama itd. Kvaliteta svakoga navedenog segmenta ponude utječe na kvalitetu ukupne turističke ponude. Poradi prikupljanja primarnih podataka o turističkoj ponudi Grada Dubrovnika, provedeno je anketno istraživanje u razdoblju od 1. srpnja do 1. kolovoza 2004. u hotelskim smještajnim objektima različitih kategorija, u privatnom i kamp smještaju. Prosječna ocjena cjelokupne turističke ponude od 3,116 relativno zadovoljava, ali pritom ne otkriva relativne slabosti i nedostatke
u turističkoj ponudi. Detaljnija analiza turističke ponude po segmentima
pokazala je da se unaprjeđenja turističke ponude Grada Dubrovnika trebaju tražiti u ponudi športskih sadržaja, taksi-prijevoza i caffe barova. Tim poboljšanjima mogu se postići bolji cjelokupni financijski efekti u destinaciji i veće zadovoljstvo turista.

Ključne riječi
turistička ponuda; Grad Dubrovnik; ocjena kvalitete; zadovoljstvo turista

Hrčak ID: 222786

URI
https://hrcak.srce.hr/222786

Posjeta: 161 *