Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-15

UMJETNA INTELIGENCIJA U RAČUNALNIM IGRAMA

Renata Kovačević ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivan Cesar ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Davor Cafuta ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.636 Kb

str. 117-124

preuzimanja: 700

citiraj


Sažetak

Danas, visoko razvijena i konkurentna industrija računalnih igara mora proizvoditi sve bolje računalne igre kako bi bila bolja od konkurencije. Kako bi igrače nagnali na što dulje sudjelovanje u igri, proizvođači koriste razne tehnike kako bi one bile zanimljive i izazovne. Ovome u velikoj mjeri pomaže istraživanje u području umjetne inteligencije koja je izuzetno pogodna za razvoj računalnih igara. Igre moraju biti što je više moguće složene i nepredvidljive kako bi pružile igraču zabavu. Ovaj članak istražuje i daje pregled svih najpopularnijih tehnika koje se mogu primijeniti u ovom području

Ključne riječi

AI; računalne igre; FSM; MCST; neuronske mreže; genetski algoritm

Hrčak ID:

223324

URI

https://hrcak.srce.hr/223324

Datum izdavanja:

24.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.809 *