hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20190137

Percepcija djece o utjecaju videoigara

Danijel Labaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2339-6277 ; Hrvatski studiji Sveučilište u Zagrebu
Ines Marinčić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5452-9039 ; Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, Zagreb, Hrvatska
Alma Mujčinović ; Saatchi & Saatchi, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 8-27 preuzimanja: 278* citiraj
APA 6th Edition
Labaš, D., Marinčić, I. i Mujčinović, A. (2019). Percepcija djece o utjecaju videoigara . Communication Management Review, 04 (01), 8-27. https://doi.org/10.22522/cmr20190137
MLA 8th Edition
Labaš, Danijel, et al. "Percepcija djece o utjecaju videoigara ." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 8-27. https://doi.org/10.22522/cmr20190137. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Labaš, Danijel, Ines Marinčić i Alma Mujčinović. "Percepcija djece o utjecaju videoigara ." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 8-27. https://doi.org/10.22522/cmr20190137
Harvard
Labaš, D., Marinčić, I., i Mujčinović, A. (2019). 'Percepcija djece o utjecaju videoigara ', Communication Management Review, 04(01), str. 8-27. https://doi.org/10.22522/cmr20190137
Vancouver
Labaš D, Marinčić I, Mujčinović A. Percepcija djece o utjecaju videoigara . Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 02.07.2020.];04(01):8-27. https://doi.org/10.22522/cmr20190137
IEEE
D. Labaš, I. Marinčić i A. Mujčinović, "Percepcija djece o utjecaju videoigara ", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 8-27, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190137

Sažetak
Od trenutka kada se u svojoj najranijoj dobi upoznaju s medijima, djeca se susreću s raznovrsnim medijskim sadržajima koji su promijenili njihov način provođenja slobodnoga vremena (Šego, 2009, str. 62), a jedan od omiljenih jest druženje i igra u virtualnome svijetu – svijetu videoigara, u kojem su izložena njihovu pozitivnom i negativnom utjecaju. Novonastale se okolnosti odražavaju na odgoj i mijenjaju ulogu roditelja, odgajatelja i nastavnika. Stoga se danas, više nego ikada, ističe potreba razvoja medijske kompetencije i medijske pismenosti među djecom i odraslima s ciljem poticanja kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima te odgovorne i učinkovite uporabe medija. U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog u razdoblju između siječnja i ožujka 2016. godine među 630 djece u dobi od 10 do 15 godina u trima osnovnim školama na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Za prikupljanje rezultata korištena je metoda ankete. Rezultati ovoga istraživanja pružaju uvid u odnos djece prema videoigrama, njihovim preferencijama pri odabiru videoigara i percepciji njihova sadržaja i funkcije, a usto mogu poslužiti kao korisni podaci za razumijevanje osobitosti videoigara te kao poticaj na razmišljanje o aktivnom uključivanju i korištenju edukativnih videoigara u procesu učenja.

Ključne riječi
djeca; videoigre; utjecaj; edukacija; medijska pismenost

Hrčak ID: 223650

URI
https://hrcak.srce.hr/223650

Posjeta: 425 *