hrcak mascot   Srce   HID

Review article

(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji

Simona Kustec Lipicer ; Fakulteta za družbene vede, Ljubljana, Slovenija

Fulltext: croatian, pdf (283 KB) pages 67-84 downloads: 447* cite
APA 6th Edition
Kustec Lipicer, S. (2007). (Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji. Politička misao, 44 (3), 67-84. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/20835
MLA 8th Edition
Kustec Lipicer, Simona. "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji." Politička misao, vol. 44, no. 3, 2007, pp. 67-84. https://hrcak.srce.hr/20835. Accessed 22 Jan. 2020.
Chicago 17th Edition
Kustec Lipicer, Simona. "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji." Politička misao 44, no. 3 (2007): 67-84. https://hrcak.srce.hr/20835
Harvard
Kustec Lipicer, S. (2007). '(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji', Politička misao, 44(3), pp. 67-84. Available at: https://hrcak.srce.hr/20835 (Accessed 22 January 2020)
Vancouver
Kustec Lipicer S. (Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji. Politička misao [Internet]. 2007 [cited 2020 January 22];44(3):67-84. Available from: https://hrcak.srce.hr/20835
IEEE
S. Kustec Lipicer, "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji", Politička misao, vol.44, no. 3, pp. 67-84, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/20835. [Accessed: 22 January 2020]

Abstracts
U ovome prilogu analiziramo procese izborne kampanje uoči izbora
za Europski parlament (EP) 2004. u Sloveniji. Pritom polazimo od različitih teorijskih objašnjenja izbornih kampanja, izdvajajući tri
bitna kampanjska sklopa – procesno-organizacijski, medijski i sistemski.
U tekstu istražujemo postojanje spomenutih kampanjskih sadržaja unutar spomenutih sklopova. Pritom pretpostavljamo da postoji
stanovita povezanost između učinkovitosti izborne kampanje,
odnosno odabira određenih kampanjskih elemenata i izbornih rezultata, odnosno uspjeha stranke na izborima. Na temelju prikazanih pokazatelja učinkovitosti i napravljenih analiza, spomenutu pretpostavku – kad je riječ o kampanji za europske izbore u Sloveniji – ne možemo potvrditi jer se pokazalo da u većini slučajeva nema tijesne povezanosti između pojedinih sklopova kampanjskih aktivnosti i konačnih izbornih rezultata političkih stranaka koje su sudjelovale u izbornoj utrci.

Keywords
izborna kampanja; političke stranke; izbori; EU; učinkovitost

Hrčak ID: 20835

URI
https://hrcak.srce.hr/20835

[english]

Visits: 729 *