hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Društveni marketing

Aleksandar Bazala ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (501 KB) str. 41-46 preuzimanja: 37* citiraj
APA 6th Edition
Bazala, A. (1988). Društveni marketing. Ekonomski vjesnik, I (2), 41-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/228968
MLA 8th Edition
Bazala, Aleksandar. "Društveni marketing." Ekonomski vjesnik, vol. I, br. 2, 1988, str. 41-46. https://hrcak.srce.hr/228968. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Bazala, Aleksandar. "Društveni marketing." Ekonomski vjesnik I, br. 2 (1988): 41-46. https://hrcak.srce.hr/228968
Harvard
Bazala, A. (1988). 'Društveni marketing', Ekonomski vjesnik, I(2), str. 41-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/228968 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Bazala A. Društveni marketing. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1988 [pristupljeno 23.09.2020.];I(2):41-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228968
IEEE
A. Bazala, "Društveni marketing", Ekonomski vjesnik, vol.I, br. 2, str. 41-46, 1988. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228968. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
Društveni marketing kao put za prevladavanje pojma »potrošnja« govori o tome da se na osnovama marketing koncepcije treba mijenjati odnos
između nadgradnje (društvene djelatnosti, obrazovanje, kultura, zdravstvo i si.) ali isto tako i odnosi između privrede i društvenih djelatnosti.
Osnovni smisao društvenog marketinga jest da postoji ravnopravni odnos između potreba korisnika usluga — djelatnosti i smišljene aktivnosti same djelatnosti.
Kod toga financijski aspekt — stvaranje dohotka i njegova raspodjela u sferi privrede treba ići ka odgovarajućoj aktivnosti društvenih djelatnosti. Ove pak kroz prizmu svojeg financijskog rezultata djeluju u cilju daljnjeg razvoja privrede pa time i cjelokupnog društva.
Bitno je da se marketing shvati kao svrsishodno djelovanje u jednom okruženju — u jednom društvu, gdje se zadovoljavaju nematerijalne potrebe društva, pojedinca u zavisnosti od veličine i raspodjele nacionalnog dohotka.

Ključne riječi
marketing; društveni marketing; potrošnja; nacionalni dohodak

Hrčak ID: 228968

URI
https://hrcak.srce.hr/228968

Posjeta: 64 *