APA 6th Edition Soče Kraljević, S. (2007). ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE. Informatologia, 40 (4), 301-307. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21533
MLA 8th Edition Soče Kraljević, Sandra. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 301-307. https://hrcak.srce.hr/21533. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition Soče Kraljević, Sandra. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE." Informatologia 40, br. 4 (2007): 301-307. https://hrcak.srce.hr/21533
Harvard Soče Kraljević, S. (2007). 'ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE', Informatologia, 40(4), str. 301-307. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21533 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver Soče Kraljević S. ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 26.02.2021.];40(4):301-307. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21533
IEEE S. Soče Kraljević, "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 301-307, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21533. [Citirano: 26.02.2021.]
Sažetak Svrha istraživanja medija sastoji se u pravovremenom usmjeravanju (prenošenju) određenog oglasa “pravim” osobama tj. onima čiju potrebu pokrivamo, prodajemo im proizvod, nudimo uslugu i slično i želimo da do njih dopre informacija. Stoga je potrebno napraviti adekvatan odabir medija, odnosno vrstu medija te vrijeme emitiranja oglasa. Poznato je da najbolji oglas ostaje nezapažen ako nije lansiran preko adekvatnog medija u pravo vrijeme. Zbog navedenih razloga istraživanja medija se sve više razvijaju, a rezultati tih istraživanja danas su sve potrebniji da bi se ostvarilo uspješno tržišno poslovanje i postigla konkurentska prednost. Danas u razvijenim zemljama postoje specijalizirane institucije koje istražuju medije i njihovu učinkovitost.