hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE

Sandra Soče Kraljević ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (104 KB) str. 301-307 preuzimanja: 2.175* citiraj
APA 6th Edition
Soče Kraljević, S. (2007). ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE. Informatologia, 40 (4), 301-307. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21533
MLA 8th Edition
Soče Kraljević, Sandra. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 301-307. https://hrcak.srce.hr/21533. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Soče Kraljević, Sandra. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE." Informatologia 40, br. 4 (2007): 301-307. https://hrcak.srce.hr/21533
Harvard
Soče Kraljević, S. (2007). 'ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE', Informatologia, 40(4), str. 301-307. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21533 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Soče Kraljević S. ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 26.02.2021.];40(4):301-307. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21533
IEEE
S. Soče Kraljević, "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA POTROŠAČE", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 301-307, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21533. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Svrha istraživanja medija sastoji se u pravovremenom usmjeravanju (prenošenju) određenog oglasa “pravim” osobama tj. onima čiju potrebu pokrivamo, prodajemo im proizvod, nudimo uslugu i slično i želimo da do njih dopre informacija. Stoga je potrebno napraviti adekvatan odabir medija, odnosno vrstu medija te vrijeme emitiranja oglasa. Poznato je da najbolji oglas ostaje nezapažen ako nije lansiran preko adekvatnog medija u pravo vrijeme. Zbog navedenih razloga istraživanja medija se sve više razvijaju, a rezultati tih istraživanja danas su sve potrebniji da bi se ostvarilo uspješno tržišno poslovanje i postigla konkurentska prednost. Danas u razvijenim zemljama postoje specijalizirane institucije koje istražuju medije i njihovu učinkovitost.

Ključne riječi
masovni mediji; oblici masovnih medija; utjecaj medija na potrošače; istraživanje tržišta

Hrčak ID: 21533

URI
https://hrcak.srce.hr/21533

[engleski]

Posjeta: 4.615 *