hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Slavoljub Hilčenko ; Osnovna škola „Nikola Vukičević“, Sombor, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (762 KB) str. 327-333 preuzimanja: 1.031* citiraj
APA 6th Edition
Hilčenko, S. (2007). OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Informatologia, 40 (4), 327-333. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21538
MLA 8th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 327-333. https://hrcak.srce.hr/21538. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Informatologia 40, br. 4 (2007): 327-333. https://hrcak.srce.hr/21538
Harvard
Hilčenko, S. (2007). 'OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE', Informatologia, 40(4), str. 327-333. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21538 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver
Hilčenko S. OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.03.2021.];40(4):327-333. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21538
IEEE
S. Hilčenko, "OBRAZOVNI SOFTVER NAMIJENJEN UČENICIMA I UČITELJIMA U PRVA ČETIRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 327-333, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21538. [Citirano: 04.03.2021.]

Sažetak
Projekt ''Od igre do računala'' je rezultat višegodišnjeg rada, iskustva i istraživanja u praksi. Na našim prostorima on predstavlja pionirski pokušaj da se u razvoj obrazovnog softvera ugrade sva najnovija znanstvena saznanja na polju razvoja programa za učenje. Ciljnu grupu obrazovnog softvera predstavljaju učenici i učitelji od 1. do 4. razreda osnovne škole. Cijeli paket obuhvaća DVD kao osnovno nastavno sredstvo i ''Višenamjenski didaktičko-metodički priručnik'' namjenjen učiteljima. Na disku se nalazi sedam dijelova od kojih je pet nastavnih predmeta (1. mozgam-slažem; 2. mislim-radim; 3. snalaženje-okruženje; 4. računam-zbrajam 5. čitam-pišem; 6. sviram-komponiram i 7. mackam-trackam). Sadržaji dijelova nisu sistematizirano nastavno gradivo ovih predmeta već predstavljaju njihovu nadogradnju. One obuhvaćaju ukupno 175 animiranih zadataka u formi problemskih zadataka. Od tog broja, jednu četvrtinu zadataka čine zadaci praktičnog karaktera. Predstavljeni sadržaji u potpunosti pokrivaju izborni nastavni predmet ''Od igračke do računala'' za 1. razred osnovne škole. Disk osim toga sadrži i biblioteke crteža i zvuka sa preko 1000 jedinica, namjenjenih pripremi učiteljima i početnim koracima animiranja. Rad sa programom omogućava interesantniji način usvajanja i provjeru znanja i potiče razvoj logičkog mišljenja, opažanja i kombinatorike, tj. kognitivnih i konativnih sposobnosti, odnosno razvoja manipulativnih spretnosti ruku i poticanja kreativnosti putem rješavanja problemskih zadataka. Rješavajući zadatke, učenici nesvjesno stječu i svoja prva znanja u radu i rukovanju sa računalom.

Ključne riječi
instrukcijski dizajn; kognitivne teorije učenja; multimedijski principi; problemski zadaci; vještine

Hrčak ID: 21538

URI
https://hrcak.srce.hr/21538

[engleski]

Posjeta: 2.092 *