hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OBILJEŽJA KURIKULUMA ZA PREDMET STUDIJA OKOLIŠA U DEVETOGODIŠNJEM OSNOVNOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU

Vlasta Hus ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (130 KB) str. 65-75 preuzimanja: 404* citiraj
APA 6th Edition
Hus, V. (2008). CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL. Informatologia, 41 (1), 65-75. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21840
MLA 8th Edition
Hus, Vlasta. "CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL." Informatologia, vol. 41, br. 1, 2008, str. 65-75. https://hrcak.srce.hr/21840. Citirano 09.03.2021.
Chicago 17th Edition
Hus, Vlasta. "CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL." Informatologia 41, br. 1 (2008): 65-75. https://hrcak.srce.hr/21840
Harvard
Hus, V. (2008). 'CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL', Informatologia, 41(1), str. 65-75. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21840 (Datum pristupa: 09.03.2021.)
Vancouver
Hus V. CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL. Informatologia [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.03.2021.];41(1):65-75. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21840
IEEE
V. Hus, "CHARACTERISTIC FEATURES OF THE CURRICULUM FOR THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES IN THE NINE-YEAR PRIMARY SCHOOL", Informatologia, vol.41, br. 1, str. 65-75, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21840. [Citirano: 09.03.2021.]

Sažetak
Sa promjenama osnovnog školstva u Republici Sloveniji (1998) veće promijene doživio je također i nastavni predmet Poznavanje prirode i društva. To se odražava kako na konceptualnom tako i na didaktičnom stupnju. Promijenilo mu se ime u Upoznavanje okoline. Kod komparativne analize nastavnih planova, za predmete Poznavanje prirode i društva i Upoznavanje okoline, upotrijebili smo temeljne elemente kurikuluma. Ustanovljeno je, da među predmetima nastaju razlike kod nastavnih ciljeva, sadržaja, načinu izvođenja i evaluaciji.

Ključne riječi
osnovna škola; studij okoliša; kurikulum

Hrčak ID: 21840

URI
https://hrcak.srce.hr/21840

[engleski]

Posjeta: 788 *