hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«

Ivanka Mišmaš ; OŠ Breg, Ptuj, Slovenija

Fulltext: croatian, pdf (450 KB) pages 203-211 downloads: 278* cite
APA 6th Edition
Mišmaš, I. (2020). NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«. Varaždinski učitelj, 3 (3), 203-211. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/237811
MLA 8th Edition
Mišmaš, Ivanka. "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«." Varaždinski učitelj, vol. 3, no. 3, 2020, pp. 203-211. https://hrcak.srce.hr/237811. Accessed 5 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Mišmaš, Ivanka. "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«." Varaždinski učitelj 3, no. 3 (2020): 203-211. https://hrcak.srce.hr/237811
Harvard
Mišmaš, I. (2020). 'NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«', Varaždinski učitelj, 3(3), pp. 203-211. Available at: https://hrcak.srce.hr/237811 (Accessed 05 December 2021)
Vancouver
Mišmaš I. NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [cited 2021 December 05];3(3):203-211. Available from: https://hrcak.srce.hr/237811
IEEE
I. Mišmaš, "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«", Varaždinski učitelj, vol.3, no. 3, pp. 203-211, 2020. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/237811. [Accessed: 05 December 2021]

Abstracts
U ovom članku će se govoriti o uvrštavanju jednog od načina učenja, to jest način primjene metoda problemsko-stvaralačkoga didaktičkog pristupa, takozvanog učenja s istraživanjem, u svakodnevnu rutinu današnje moderne uključive škole. Učenje istraživanjem zapravo je jedan od najprirodnijih oblika učenja. Čovjek je po prirodi znatiželjno biće, koje uči promatrajući, oponašajući, eksperimentirajući i istražujući. Ovakav način učenja je također i cjeloživotan, te na taj način omogućuje teoriji da bude neprestano usko povezana s praksom. Dakle ovaj će tekst pokazati izvjesne teoretske pristupe u nastavi zvani »učenje istraživanjem«, i, naravno, na kratko će prikazati jedan konkretan primjer primjene metode »učenja s istraživanjem«, te će iznijeti doznale činjenice na osnovu danog primjera, pa i neke pojedine misli o smislenosti uključivanja takvog načina rada u školsku nastavu.

Keywords
društvo, školsko okruženje, učenici, učitelji, poučavanje.

Hrčak ID: 237811

URI
https://hrcak.srce.hr/237811

Visits: 417 *