APA 6th Edition Dundić, M. i Ćurko, B. (2019). Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog. Filozofska istraživanja, 39 (3), 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
MLA 8th Edition Dundić, Miro i Bruno Ćurko. "Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog." Filozofska istraživanja, vol. 39, br. 3, 2019, str. 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Dundić, Miro i Bruno Ćurko. "Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog." Filozofska istraživanja 39, br. 3 (2019): 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
Harvard Dundić, M., i Ćurko, B. (2019). 'Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog', Filozofska istraživanja, 39(3), str. 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
Vancouver Dundić M, Ćurko B. Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog. Filozofska istraživanja [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.01.2021.];39(3):687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
IEEE M. Dundić i B. Ćurko, "Povezanost teorije kritičkog mišljenja s promišljanjem o odgoju Erazma Roterdamskog", Filozofska istraživanja, vol.39, br. 3, str. 687-696, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi39308
APA 6th Edition Dundić, M. i Ćurko, B. (2019). Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education. Filozofska istraživanja, 39 (3), 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
MLA 8th Edition Dundić, Miro i Bruno Ćurko. "Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education." Filozofska istraživanja, vol. 39, br. 3, 2019, str. 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Dundić, Miro i Bruno Ćurko. "Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education." Filozofska istraživanja 39, br. 3 (2019): 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
Harvard Dundić, M., i Ćurko, B. (2019). 'Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education', Filozofska istraživanja, 39(3), str. 687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
Vancouver Dundić M, Ćurko B. Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education. Filozofska istraživanja [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.01.2021.];39(3):687-696. https://doi.org/10.21464/fi39308
IEEE M. Dundić i B. Ćurko, "Connection of Critical Thinking Theory with Erasmus Roterodamus’s Thoughts about Education", Filozofska istraživanja, vol.39, br. 3, str. 687-696, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi39308
Sažetak Erazmo Roterdamski smatrao je da obrazovanje djece treba započeti u ranoj dobi. Da bismo što bolje razumjeli Erazmove teorije o odgoju, u članku se analizira Erazmov pojam eruditio, ali i ostali pojmovi kao što su: ratio, usus i philosophia. Ukazuje se na zanimljivu poveznicu koja se može povući između suvremenog pojma kritičkog mišljenja i Erazmova pojma eruditio. Isto tako, za razumijevanje Erazmova poimanja odgoja (ali i povezanosti njegove teorije sa suvremenim teorijama kritičkog mišljenja) analiziran je Erazmov opis karakteristika dobrog učitelja. Navedeni opis dobrog učitelja, u nekim aspektima, povezuje Erazma sa suvremenim teoretičarima (i praktičarima) kao što su John Dewey i Oscar Brenifier. Erazmo za rano uvježbavanje zaključivanja nudi basne, vježbe jezika i poslovice, kao što je slučaj i kod suvremenih teoretičara i praktičara kritičkog mišljenja te filozofije s djecom.