hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek

Srđan Lukačević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Dubravka Pađen Farkaš ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (312 KB) str. 37-48 preuzimanja: 15* citiraj
APA 6th Edition
Lukačević, S. i Pađen Farkaš, D. (2013). Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo, 17 (2), 37-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239687
MLA 8th Edition
Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo, vol. 17, br. 2, 2013, str. 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687. Citirano 24.11.2020.
Chicago 17th Edition
Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo 17, br. 2 (2013): 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687
Harvard
Lukačević, S., i Pađen Farkaš, D. (2013). 'Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Knjižničarstvo, 17(2), str. 37-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239687 (Datum pristupa: 24.11.2020.)
Vancouver
Lukačević S, Pađen Farkaš D. Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 24.11.2020.];17(2):37-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687
IEEE
S. Lukačević i D. Pađen Farkaš, "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Knjižničarstvo, vol.17, br. 2, str. 37-48, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687. [Citirano: 24.11.2020.]

Sažetak
U radu se govori o potrebi kvalitetnog oblikovanja promotivnih materijala u svrhu predstavljanja ustanove, njenih usluga, projekata i promicanja službi koje djeluju unutar knjižnice. Govori se o promotivnim materijalima kao sredstvima koji oblikuju vizualnu percepciju i predstavljaju knjižnicu u cjelini. Kroz cijeli rad možemo uočiti bitne stavke koje kvalitetno oblikovan pisani materijal mora sadržavati da bi u konačnici ispunjavao svoju ulogu tj. pretpostavku da će pomoći u promociji knjižnice, njenih aktivnosti i usluga kod stalnih i budućih potencijalni korisnika. Cilj je prikazati elemente koji moraju biti prisutni u svakom kvalitetnom osmišljenom promotivnom materijalu. Prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na službenoj Facebook stranici Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek vezano za do sada ponuđene promotivne materijale Knjižnice, a s ciljem ocjenjivanja zadovoljstva korisnika i uključivanja njihovih prijedloga u buduća vizualna rješenja.

Ključne riječi
promotivni materijal, istraživanje, dizajn, knjižnica, informiranje

Hrčak ID: 239687

URI
https://hrcak.srce.hr/239687

[engleski]

Posjeta: 25 *