hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri

Krtalić Maja ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti
Hasenay Damir ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti

Puni tekst: hrvatski, pdf (825 KB) str. 9-19 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Maja, K. i Damir, H. (2012). Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri. Knjižničarstvo, 15/16 (2011/2012) (1-2), 9-19. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239755
MLA 8th Edition
Maja, Krtalić i Hasenay Damir. "Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri." Knjižničarstvo, vol. 15/16 (2011/2012), br. 1-2, 2012, str. 9-19. https://hrcak.srce.hr/239755. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Maja, Krtalić i Hasenay Damir. "Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri." Knjižničarstvo 15/16 (2011/2012), br. 1-2 (2012): 9-19. https://hrcak.srce.hr/239755
Harvard
Maja, K., i Damir, H. (2012). 'Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri', Knjižničarstvo, 15/16 (2011/2012)(1-2), str. 9-19. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239755 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Maja K, Damir H. Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri. Knjižničarstvo [Internet]. 2012 [pristupljeno 04.08.2020.];15/16 (2011/2012)(1-2):9-19. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239755
IEEE
K. Maja i H. Damir, "Edukacija korisnika o zaštiti knjižnične građe – načela i primjeri", Knjižničarstvo, vol.15/16 (2011/2012), br. 1-2, str. 9-19, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239755. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Zaštita knjižnične građe integralni je dio poslovanja svake knjižnice. S obzirom da je prioritet svake knjižnice pružiti kvalitetnu uslugu svojim korisnicima, knjižnične zbirke koje su upotrebljive i u dobrom stanju preduvjet su za stvaranje takvih usluga. Međutim, knjižnične zbirke podložne su raznim štetnim utjecajima koji smanjuju njihov vijek trajanja. Istraživanja pokazuju da gotovo 80% oštećenja naprave ljudi, bilo to kao posljedica korištenja, namjernim štetnim djelovanjem, nesvjesnim štetnim djelovanjem ili u najboljoj namjeri da oštećenje na građi sami poprave. Edukacija i osoblja i korisnika o primjerenom rukovanju i korištenju građe iznimno je važna i u velikoj mjeri pridonosi očuvanju zbirki. Cilj ovoga rada jest opisati važnost edukacije korisnika o zaštiti knjižnične građe i prikazati mogućnosti u njenoj provedbi.

Ključne riječi
knjižnice, knjižnična građa, zaštita, edukacija korisnika

Hrčak ID: 239755

URI
https://hrcak.srce.hr/239755

[engleski]

Posjeta: 10 *