hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11

Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi

Jelena Martinović-Bogojević ; Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore, Cetinje, Crna Gora

Puni tekst: hrvatski, pdf (329 KB) str. 127-148 preuzimanja: 130* citiraj
APA 6th Edition
Martinović-Bogojević, J. (2020). Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi. Metodički ogledi, 27 (1), 127-148. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11
MLA 8th Edition
Martinović-Bogojević, Jelena. "Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi." Metodički ogledi, vol. 27, br. 1, 2020, str. 127-148. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11. Citirano 16.05.2021.
Chicago 17th Edition
Martinović-Bogojević, Jelena. "Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi." Metodički ogledi 27, br. 1 (2020): 127-148. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11
Harvard
Martinović-Bogojević, J. (2020). 'Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi', Metodički ogledi, 27(1), str. 127-148. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11
Vancouver
Martinović-Bogojević J. Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi. Metodički ogledi [Internet]. 2020 [pristupljeno 16.05.2021.];27(1):127-148. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11
IEEE
J. Martinović-Bogojević, "Aspekti kolaborativne kreativnosti u nastavi glazbe u osnovnoj školi", Metodički ogledi, vol.27, br. 1, str. 127-148, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.11

Sažetak
Socio-kulturološka dimenzija kreativnosti nezaobilazni je aspekt u teorijskim razmatranjima fenomena glazbene kreativnosti. Empirijska istraživanja i iskustva iz prakse dovela su do potrebe za rekonceptualizacijom i reinterpretacijom pojma glazbene kreativnosti u obrazovanju. Upravo se kroz socio-kulturološki kontekst razvio i pojam ‘kolaborativna kreativnost’ (eng. collaborative creativity). U školskoj praksi kolaborativna se kreativnost može ostvariti među učenicima, ali i među nastavnicima koji surađuju kroz realiziranje integrativne nastave, izvannastavnih aktivnosti i projektne nastave. U ovom radu predstavit će se neki oblici poticanja kolaborativne glazbene kreativnosti, s posebnim osvrtom na iskustvo učenika i utjecaj koji su zajednički stvaralački procesi imali na njihovu socijalizaciju, motivaciju, ali i na praktičnu primjenu usvojenih znanja. Za metodološki okvir iskorišteno je akcijsko istraživanje provedeno u jednom odjeljenju petog razreda osnovne škole tijekom školske godine 2017./2018. Cilj rada je otvoriti pitanja o mogućnostima poticanja kolaborativne kreativnosti u redovitoj nastavi glazbe, ali i ukazati na objektivne poteškoće za realizaciju ovog oblika kreativnog procesa u školskim uvjetima.

Ključne riječi
kolaborativna kreativnost; glazbena kreativnost; nastava glazbe; osnovna škola

Hrčak ID: 243955

URI
https://hrcak.srce.hr/243955

[engleski]

Posjeta: 336 *