hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.

Velimir Ivezić ; Srednja strukovna škola Varaždin, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (474 KB) str. 253-276 preuzimanja: 1.242* citiraj
APA 6th Edition
Ivezić, V. (2007). Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (18), 253-276. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22648
MLA 8th Edition
Ivezić, Velimir. "Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol. , br. 18, 2007, str. 253-276. https://hrcak.srce.hr/22648. Citirano 16.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ivezić, Velimir. "Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin , br. 18 (2007): 253-276. https://hrcak.srce.hr/22648
Harvard
Ivezić, V. (2007). 'Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.', Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (18), str. 253-276. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22648 (Datum pristupa: 16.12.2019.)
Vancouver
Ivezić V. Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin [Internet]. 2007 [pristupljeno 16.12.2019.];(18):253-276. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22648
IEEE
V. Ivezić, "Barokni oltar sv. Antuna Padovanskog, 17. st.", Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol., br. 18, str. 253-276, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22648. [Citirano: 16.12.2019.]

Sažetak
Ovim su tekstom obuhvaćena sva izvedena konzervatorsko-restauratorska istraživanja i radovi na obnovi te revitalizaciji izuzetno jako devastiranog baroknog oltarnog retabla Sv. Antuna Padovanskog iz crkve Kraljice svete Krunice u Remetincu kraj Novog Marofa. Bitne intencije teksta su: opisati izvornik, sve kontaminacije, naknadne interpolacije i neautorske dodatke; ilustrirati opseg devastacije retabla; opravdati etiku primijenjenih konzervatorsko-restauratorskih intervencija i objasniti kompatibilnost izvedenih rekonstrukcija. Govori se i o opravdanosti primjenjenih konzervatorsko-restauratorskih metoda te se ukazuje na nužnost i opravdanost spašavanja preslika na uštrb izvornog mramoriziranog sloja koji je stradao ali je i prilikom impostacije retabla anuliran. Crni je preslik kompatibilan sa izvornom polikromijom propovjedaonice, a s kojom je, čini se, oltar, ako ne istovremeno, a onda u kratkom vremenskom intervalu impostiran u tkivo crkve.

Ključne riječi
oltar; istraživanja; izvornik; kontaminacije; interpolacije; devastacija; obnova; revitalizacija; prezentacija

Hrčak ID: 22648

URI
https://hrcak.srce.hr/22648

[njemački]

Posjeta: 1.576 *