hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.31192/np.18.3.3

Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema

Rona Bušljeta Kardum   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7158-0044 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (139 KB) str. 471-482 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Bušljeta Kardum, R. (2020). Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema. Nova prisutnost, XVIII (3), 471-482. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3
MLA 8th Edition
Bušljeta Kardum, Rona. "Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema." Nova prisutnost, vol. XVIII, br. 3, 2020, str. 471-482. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Bušljeta Kardum, Rona. "Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema." Nova prisutnost XVIII, br. 3 (2020): 471-482. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3
Harvard
Bušljeta Kardum, R. (2020). 'Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema', Nova prisutnost, XVIII(3), str. 471-482. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3
Vancouver
Bušljeta Kardum R. Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema. Nova prisutnost [Internet]. 2020 [pristupljeno 29.11.2020.];XVIII(3):471-482. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3
IEEE
R. Bušljeta Kardum, "Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema", Nova prisutnost, vol.XVIII, br. 3, str. 471-482, 2020. [Online]. https://doi.org/10.31192/np.18.3.3

Sažetak
Vrijeme u kojem živimo i radimo traži od pojedinca različite kompetencije koje će mu omogućiti kvalitetnije djelovanje u svim aspektima života. Jedna je od tih kompetencija i kritičko mišljenje koje uključuje niz različitih vještina, poput rješavanja problema, donošenja odluka, argumentiranog zaključivanja i vrednovanja na temelju kriterija. Budući da se kritičko mišljenje često smatra jednom od ključnih kompetencija za život i rad u 21. stoljeću, ne čudi činjenica da se važnost razvijanja kritičkog mišljenja naglašava kada je u pitanju odgojno-obrazovno djelovanje. Iako se kod nas vrlo malo pisalo o kritičkom mišljenju u okviru odgojno-obrazovnog procesa, važnost razvoja kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja naglašava se u kurikularnim dokumentima. S obzirom na to, cilj ovoga rada je utvrditi, na temelju analize ishoda učenja, koje se vještine kritičkoga mišljenja i u kojoj mjeri potiču međupredmetnim temama. Dobiveni rezultati pokazat će ostvaruju li međupremetne teme jednu od svojih uloga, a to je prihvaćanje i uvažavanje važnosti razvoja kompetencije kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja.

Ključne riječi
ishodi učenja; kritičko mišljenje; kurikulum; međupredmetne teme; odgoj i obrazovanje

Hrčak ID: 246448

URI
https://hrcak.srce.hr/246448

[engleski]

Posjeta: 0 *