APA 6th Edition Stojšić, I., Ivkov-Džigurski, A., Maričić, O., Stanisavljević, J., Milanković Jovanov, J. i Višnić, T. (2020). Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education. Društvena istraživanja, 29 (4), 535-554. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
MLA 8th Edition Stojšić, Ivan, et al. "Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education." Društvena istraživanja, vol. 29, br. 4, 2020, str. 535-554. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02. Citirano 03.03.2021.
Chicago 17th Edition Stojšić, Ivan, Anđelija Ivkov-Džigurski, Olja Maričić, Jelena Stanisavljević, Jelena Milanković Jovanov i Tamara Višnić. "Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education." Društvena istraživanja 29, br. 4 (2020): 535-554. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
Harvard Stojšić, I., et al. (2020). 'Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education', Društvena istraživanja, 29(4), str. 535-554. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
Vancouver Stojšić I, Ivkov-Džigurski A, Maričić O, Stanisavljević J, Milanković Jovanov J, Višnić T. Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education. Društvena istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 03.03.2021.];29(4):535-554. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
IEEE I. Stojšić, A. Ivkov-Džigurski, O. Maričić, J. Stanisavljević, J. Milanković Jovanov i T. Višnić, "Students' Attitudes toward the Application of Mobile Augmented Reality in
Higher Education", Društvena istraživanja, vol.29, br. 4, str. 535-554, 2020. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
Sažetak Virtualna i proširena stvarnost izašle su iz okvira
akademskih i industrijskih laboratorija i stekle su globalnu
pozornost. Trenutačno se fokus pomaknuo sa samih
tehnologija prema pronalaženju odgovarajuće primjene u
poučavanju i učenju. U ovom radu istraživani su stavovi
studenata o primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom
obrazovanju (s naglaskom na augmentiranim udžbenicima). Rezultati su pokazali da studenti imaju uglavnom pozitivan
stav, a zaključeno je i da ne postoji statistički značajna
razlika u mišljenju između STEM (znanost, tehnologija,
inženjerstvo i matematika) i ne-STEM studenata o ovoj temi.
Na temelju rezultata istraživanja mogu se predložiti daljnja
istraživanja i integracija ove tehnologije u postavke visokog
obrazovanja.