Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Modno poslovno odijevanje

Katarina Nina Simončič orcid id orcid.org/0000-0003-3259-3966 ; Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 542 Kb

str. 633-639

preuzimanja: 6.865

citiraj


Sažetak

Poslovno odijevanje polazi od tri osnovna načela: udobnost, prilagođenost uvjetima rada i primjena materijala koji su lagani za čišćenje i održavanje. U radu se raspravlja o problemu poslovnog odijevanja danas, na ulogu odijela u komunikaciji i u oblikovanju identiteta tvrtke. Opisuje se muška i ženska poslovna pravila u odijevanju. Poslovno odijevanje temelji se na paradoksu: s jedne se strane oslanja na tradicionalne vrijednosti i konvencije i time dobiva antimodno obilježje, dok s druge strane nastoji zadovoljiti subjektivne želje pojedinca i prilagoditi se osuvremenjenim načinima poslovanja i modnim trendovima. U prvom dijelu rada koristi se „Poslovni bonton“ kako bi se navela pravila koja vrijede u poslovnom odijevanju muškaraca i žena u Hrvatskoj.

Ključne riječi

modno poslovno odijevanje; ženska modna poslovna odjeća; muška modna poslovna odjeća; kodeks odijevanja, poslovna moda u Hrvatskoj

Hrčak ID:

22803

URI

https://hrcak.srce.hr/22803

Datum izdavanja:

3.1.2008.

Posjeta: 9.986 *