hrcak mascot   Srce   HID

Politička misao : časopis za politologiju, Vol.41 No.1 Kolovoz 2004.

Izlaganje sa skupa

Javni servisi ili komercijalni sadržaji?

Marina Mučalo   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (235 KB) str. 42-54 preuzimanja: 1.043* citiraj
APA 6th Edition
Mučalo, M. (2004). Javni servisi ili komercijalni sadržaji?. Politička misao, 41 (1), 42-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22856
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina. "Javni servisi ili komercijalni sadržaji?." Politička misao, vol. 41, br. 1, 2004, str. 42-54. https://hrcak.srce.hr/22856. Citirano 23.06.2018.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina. "Javni servisi ili komercijalni sadržaji?." Politička misao 41, br. 1 (2004): 42-54. https://hrcak.srce.hr/22856

Sažetak
Ovaj je rad potaknut dodjelom koncesije za novu komercijalnu televiziju koja je u svibnju 2004. godine počela emitirati na nekadašnjem sustavu 3. mreže HTVa. Autorica, koja je i sama bila članom tijela koje je provelo ukupan postupak tog natječaja, otvara nekoliko, međusobno povezanih, pitanja. Prvi dio rada govori o samoj dodjeli ove koncesije ponovo aktualizirajući temu o kvaliteti tzv. medijskih zakona u Hrvatskoj. Drugi dio rada analizira ulogu javnih medija u odnosu na bujajuću komercijalizaciju sadržaja. Treći dio rada govori o novim vlasničkim odnosima na medijskim tržištima i o sustavnoj koncentraciji vlasništva. Hrvatska je, upravo dodjelom ove koncesije, postala 24. zemljom u kojoj RTL, dio medijskog diva Bertelsmanna AG, emitira svoj program, Svjetski trend nastajanja medijskih imperija raširio se i na ona tržišta koja su, uz velike napore, tek odbacila svojega bivšeg vlasnika: državu. Kamo vodi pojava novih centara moći i koji su njihovi ciljevi?

Ključne riječi
komercijalizacija; javni servisi; medijska koncentracija

Hrčak ID: 22856

URI
https://hrcak.srce.hr/22856

[engleski]

Posjeta: 1.310 *