hrcak mascot   Srce   HID

Conference paper

Javni servisi ili komercijalni sadržaji?

Marina Mučalo   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (235 KB) pages 42-54 downloads: 1.225* cite
APA 6th Edition
Mučalo, M. (2004). Javni servisi ili komercijalni sadržaji?. Politička misao, 41 (1), 42-54. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/22856
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina. "Javni servisi ili komercijalni sadržaji?." Politička misao, vol. 41, no. 1, 2004, pp. 42-54. https://hrcak.srce.hr/22856. Accessed 25 Aug. 2019.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina. "Javni servisi ili komercijalni sadržaji?." Politička misao 41, no. 1 (2004): 42-54. https://hrcak.srce.hr/22856
Harvard
Mučalo, M. (2004). 'Javni servisi ili komercijalni sadržaji?', Politička misao, 41(1), pp. 42-54. Available at: https://hrcak.srce.hr/22856 (Accessed 25 August 2019)
Vancouver
Mučalo M. Javni servisi ili komercijalni sadržaji?. Politička misao [Internet]. 2004 [cited 2019 August 25];41(1):42-54. Available from: https://hrcak.srce.hr/22856
IEEE
M. Mučalo, "Javni servisi ili komercijalni sadržaji?", Politička misao, vol.41, no. 1, pp. 42-54, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/22856. [Accessed: 25 August 2019]

Abstracts
Ovaj je rad potaknut dodjelom koncesije za novu komercijalnu televiziju koja je u svibnju 2004. godine počela emitirati na nekadašnjem sustavu 3. mreže HTVa. Autorica, koja je i sama bila članom tijela koje je provelo ukupan postupak tog natječaja, otvara nekoliko, međusobno povezanih, pitanja. Prvi dio rada govori o samoj dodjeli ove koncesije ponovo aktualizirajući temu o kvaliteti tzv. medijskih zakona u Hrvatskoj. Drugi dio rada analizira ulogu javnih medija u odnosu na bujajuću komercijalizaciju sadržaja. Treći dio rada govori o novim vlasničkim odnosima na medijskim tržištima i o sustavnoj koncentraciji vlasništva. Hrvatska je, upravo dodjelom ove koncesije, postala 24. zemljom u kojoj RTL, dio medijskog diva Bertelsmanna AG, emitira svoj program, Svjetski trend nastajanja medijskih imperija raširio se i na ona tržišta koja su, uz velike napore, tek odbacila svojega bivšeg vlasnika: državu. Kamo vodi pojava novih centara moći i koji su njihovi ciljevi?

Keywords
komercijalizacija; javni servisi; medijska koncentracija

Hrčak ID: 22856

URI
https://hrcak.srce.hr/22856

[english]

Visits: 1.540 *