hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA

Lejla Danovic ; Fakultet poslovne ekonomije, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ”
Ibrahim Obhođaš
Esad Jakupović

Puni tekst: hrvatski, pdf (758 KB) str. 1-12 preuzimanja: 78* citiraj
APA 6th Edition
Danovic, L., Obhođaš, I. i Jakupović, E. (2020). ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA. Tranzicija, 23 (45), 1-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/247320
MLA 8th Edition
Danovic, Lejla, et al. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA." Tranzicija, vol. 23, br. 45, 2020, str. 1-12. https://hrcak.srce.hr/247320. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Danovic, Lejla, Ibrahim Obhođaš i Esad Jakupović. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA." Tranzicija 23, br. 45 (2020): 1-12. https://hrcak.srce.hr/247320
Harvard
Danovic, L., Obhođaš, I., i Jakupović, E. (2020). 'ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA', Tranzicija, 23(45), str. 1-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/247320 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Danovic L, Obhođaš I, Jakupović E. ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA. Tranzicija [Internet]. 2020 [pristupljeno 25.10.2021.];23(45):1-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247320
IEEE
L. Danovic, I. Obhođaš i E. Jakupović, "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA", Tranzicija, vol.23, br. 45, str. 1-12, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247320. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Glavni cilj rada pod naslovom "Utjecaj motivacijskih tehnika na kvalitetu usluga u financijskom sektoru pomoću statističkih metoda" je istražiti i znanstveno ispitati stavove zaposlenih u kompanijama na području Kantona Sarajevo. Pokažite kako motivacijske tehnike utječu na kvalitetu usluge primjenom reprezentativnih statističkih metoda. Svrha je ovog rada pristupiti statističkim istraživanjima na pravi način i analizirati metode prikupljanja, obrade i grupiranja podataka, kao i utvrditi koristi primjene statističkih istraživanja za financijski sektor. Istraživanje rada provedeno je na uzorku od 200 ispitanika koji su zaposlenici u financijskom sektoru. Najveći broj ispitanika su zaposlenici u bankama. Prije provođenja istraživanja pretpostavljalo se da motivacijske tehnike snažno utječu na rad zaposlenika, što pozitivno utječe na kvalitetu usluga. Motivacijske tehnike ne utječu na kvalitetu usluga samo u financijskom sektoru, već i u mnogim drugim sektorima, iako je istraživanje provedeno samo u financijskom sektoru. Istraživanje je provedeno metodom slučajnog uzorkovanja, pa su anketirani zaposlenici iz nekoliko banaka. Rad i istraživanje u ovom radu temelje se na opisnoj statistici koja uključuje aritmetičku sredinu i standardno odstupanje. Istraživanje sadrži demografske podatke u prvom, uvodnom dijelu, a ostatak istraživanja odnosi se na određeno istraživanje za koje je korištena Likertova skala.Na kraju se može zaključiti da bez odgovarajuće motivacije nema uspješne organizacije / tvrtke. Dokazane su sve hipoteze u radu, osim one koja je djelomično dokazana.

Ključne riječi
deskriptivna statistika, motivacija, kvaliteta usluge, uzorak, standardna devijacija.

Hrčak ID: 247320

URI
https://hrcak.srce.hr/247320

Posjeta: 194 *