hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4

„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme

Joško Lozić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; Sveučilište Sjever

Puni tekst: hrvatski, pdf (917 KB) str. 177-190 preuzimanja: 115* citiraj
APA 6th Edition
Lozić, J. (2020). „Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2), 177-190. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4
MLA 8th Edition
Lozić, Joško. "„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 10, br. 2, 2020, str. 177-190. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4. Citirano 24.06.2021.
Chicago 17th Edition
Lozić, Joško. "„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 10, br. 2 (2020): 177-190. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4
Harvard
Lozić, J. (2020). '„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10(2), str. 177-190. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4
Vancouver
Lozić J. „Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 2020 [pristupljeno 24.06.2021.];10(2):177-190. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4
IEEE
J. Lozić, "„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.10, br. 2, str. 177-190, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.4

Sažetak
Stara je medijska industrija ušla u razdoblje potpune transformacije proizvodne i menadžerske paradigme. Klasična medijska industrija, stvorena u krilu moderne, razvila se tek uz industrijsku proizvodnju i masovno oglašavanje. Glazbena je industrija nastala početkom 20. stoljeća razvojem radio prijemnika, a svoj će vrhunac vezati uz televiziju i „broadcasting“. Cilj je ovog rada otvoriti novi horizont u promišljanju razvoja novih medijskih odnosno glazbenih industrija i poduzetničkih projekata iz toga područja industrije. Model distribucije proizvoda glazbene industrije, kao fizičkih proizvoda u obliku gramofonskih ploča i prodaje u „brick-and-mortar“ prodavaonicama, zamijenjen je distribucijom na glazbenim streaming platformama. Poslijemoderno je društvo promijenilo naviku posjedovanja fizičkih nosača glazbenih zapisa u pretplatu na streaming servisu. Danas već posluje više globalnih streaming platformi koje distribuiranju glazbeni sadržaj te su višestruko prerasle oblike poduzetničkog projekta. Mjuzica.hr zamišljena je kao poduzetnički poduhvat u segmentu streaming platformi za hrvatske glazbenike.

Ključne riječi
ekonomija platformi; glazbena industrija; Mjuzica.hr; streaming platforma

Hrčak ID: 248138

URI
https://hrcak.srce.hr/248138

[engleski]

Posjeta: 338 *