hrcak mascot   Srce   HID

Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia : Revue publiée par les Sections romane, italienne et anglaise de la Faculté des Lettres de l’Université de Zagreb, Vol. 52 No. -, 2007.

Izvorni znanstveni članak

Komparativno istraživanje stavova i motivacije hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika

Jelena Mihaljević Djigunović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vesna Bagarić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 259-281 preuzimanja: 913* citiraj
APA 6th Edition
Mihaljević Djigunović, J. i Bagarić, V. (2007). A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52 (-), 259-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23120
MLA 8th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena i Vesna Bagarić. "A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 52, br. -, 2007, str. 259-281. https://hrcak.srce.hr/23120. Citirano 20.02.2019.
Chicago 17th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena i Vesna Bagarić. "A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 52, br. - (2007): 259-281. https://hrcak.srce.hr/23120
Harvard
Mihaljević Djigunović, J., i Bagarić, V. (2007). 'A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52(-), str. 259-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23120 (Datum pristupa: 20.02.2019.)
Vancouver
Mihaljević Djigunović J, Bagarić V. A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2007 [pristupljeno 20.02.2019.];52(-):259-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23120
IEEE
J. Mihaljević Djigunović i V. Bagarić, "A Comparative Study of Attitudes and Motivation of Croatian", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.52, br. -, str. 259-281, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23120. [Citirano: 20.02.2019.]

Sažetak
U svojoj longitudinalnoj komparativnoj studiji autorice uspoređuju stavove i
motivaciju hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika. Usporedbe provode
s obzirom na jezik ali i stupanj jezičnoga i afektivnog razvoja učenika uključujući
učenike osmoga razreda osnovne škole i završnoga razreda srednje škole. U
istraživanju se služe i kvantitativnim i kvalitativnim pristupom. Podatke su
prikupile upitnikom kojeg je dio bio strukturiran a dio nestrukturiran. Zaključke
formiraju na temelju kvantitativnih i kvalitativnih rezultata, a donose i implikacije
svojih nalaza za buduća istraživanja.

Ključne riječi
stavovi; motivacija; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; jezično samopouzdanje

Hrčak ID: 23120

URI
https://hrcak.srce.hr/23120

[engleski]

Posjeta: 2.062 *