APA 6th Edition Ružić, B. (2020). Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije. Filozofska istraživanja, 40 (4), 729-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
MLA 8th Edition Ružić, Boris. "Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije." Filozofska istraživanja, vol. 40, br. 4, 2020, str. 729-743. https://doi.org/10.21464/fi40405. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition Ružić, Boris. "Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije." Filozofska istraživanja 40, br. 4 (2020): 729-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
Harvard Ružić, B. (2020). 'Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije', Filozofska istraživanja, 40(4), str. 729-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
Vancouver Ružić B. Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije. Filozofska istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 14.04.2021.];40(4):729-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
IEEE B. Ružić, "Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija. Filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije", Filozofska istraživanja, vol.40, br. 4, str. 729-743, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi40405
APA 6th Edition Ružić, B. (2020). Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception. Filozofska istraživanja, 40 (4), 743-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
MLA 8th Edition Ružić, Boris. "Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception." Filozofska istraživanja, vol. 40, br. 4, 2020, str. 743-743. https://doi.org/10.21464/fi40405. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition Ružić, Boris. "Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception." Filozofska istraživanja 40, br. 4 (2020): 743-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
Harvard Ružić, B. (2020). 'Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception', Filozofska istraživanja, 40(4), str. 743-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
Vancouver Ružić B. Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception. Filozofska istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 14.04.2021.];40(4):743-743. https://doi.org/10.21464/fi40405
IEEE B. Ružić, "Capital and Capillary Image of Harun Farocki. Film Spectator between Production and Reception", Filozofska istraživanja, vol.40, br. 4, str. 743-743, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi40405
Sažetak Članak razmatra dva filma Haruna Farockija – Ein Bild (1983.) i Nicht löschbares Feuer (1969.) – te ih dovodi u vezu s teorijskim postavkama Mirzoeffove kontrapovijesti vizualnosti i Rancièreovim argumentima koji se tiču emancipiranog gledatelja. Temeljna je teza da eksperimentalna, semantički nejasna ili nedovršena slika može u epistemološkom smislu biti od vrijednosti gledatelju za političko djelovanje. Rad predlaže nazivlje kapitalna slika i kapilarna slika u svrhe ocrtavanja sličnosti i razlika među različitim oblicima proizvodnje slike. Istraživanje se zaključuje uvidom u emancipacijsku snagu filmske slike u trenucima kada se može vidjeti struktura proizvodnje same slike na ekranu. Objelodanjeni rad koji je sadržan u slici postaje rad gledatelja u demistifikaciji homogenosti njezinih značenjskih kodova.