Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KAKO MOTIVIRATI UČENIKE KOD NASTAVE NA DALJINU

Doroteja Kostanjevec ; Osnovna škola Markovci


Puni tekst: hrvatski pdf 153 Kb

str. 255-262

preuzimanja: 546

citiraj


Sažetak

Učitelji imamo konstantni problem, kako motivirati učenike, da ih pokrećemo prema određenom cilju. Ciljevi u školi su različiti. Svi bi željeli da su sve aktivnosti usmjerene, da učenici upoznaju i procjenu vlastite svoje mogućnosti i sposobnosti, i da postignu jako dobre rezultate. Učenici moraju upoznati da trudom i radom može se postići dobro znanje i može se odabrati dobar put u životu. Trenutačno smo u lošoj situaciji tijekom izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa i povremeno prakticiramo nastave na daljinu. Kod kuče smo već ostali 14 tjedana, i tad sav rad pravimo preko kompjutera. Učenike vidimo samo preko videokonferenciju, planiramo nastave, pripremamo materijale za izvođenje nastave na daljinu. Najveći problem kod samostojnog rada učenika je motivacija. Glavni problem kod nas je kako motivirati učenike na aktivno sudjelovanje u nastavi. Na nama je da pronađemo odgovarajući način za motivaciju nakon već tako dugo vremena rada kod kuče. Učitelji mogu si pomoči sa različitima aktivnostima, izazovima, i tako svim različitim kombinacijama zadovoljiti njihovu radoznalost. Za učenike je važno da ono što uče ima praktičnu primjenu. Ono šta je jako važno i stvara „školsko ozračje“ kod kuće u ovih trenucima su još uvijek dobri odnosi među njima i nastavnicima, dobre ideje i iskustveno učenje.

Ključne riječi

motivacija, nastava na daljinu, radoznalost, izazovi.

Hrčak ID:

255075

URI

https://hrcak.srce.hr/255075

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 1.005 *