hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA

Ivica Škrtić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3611-5999
Ivan Šimunec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0364-9916

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 25-36 preuzimanja: 22* citiraj
APA 6th Edition
Škrtić, I. i Šimunec, I. (2021). ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA. Željeznice 21, 20 (2), 25-36. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/259610
MLA 8th Edition
Škrtić, Ivica i Ivan Šimunec. "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA." Željeznice 21, vol. 20, br. 2, 2021, str. 25-36. https://hrcak.srce.hr/259610. Citirano 26.10.2021.
Chicago 17th Edition
Škrtić, Ivica i Ivan Šimunec. "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA." Željeznice 21 20, br. 2 (2021): 25-36. https://hrcak.srce.hr/259610
Harvard
Škrtić, I., i Šimunec, I. (2021). 'ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA', Željeznice 21, 20(2), str. 25-36. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/259610 (Datum pristupa: 26.10.2021.)
Vancouver
Škrtić I, Šimunec I. ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA. Željeznice 21 [Internet]. 2021 [pristupljeno 26.10.2021.];20(2):25-36. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/259610
IEEE
I. Škrtić i I. Šimunec, "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA", Željeznice 21, vol.20, br. 2, str. 25-36, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/259610. [Citirano: 26.10.2021.]

Sažetak
HAKOM kao nacionalno regulatorno tijelo na temelju zakonske odredbe provodi redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika željezničkih usluga kako bi uzelo u obzir njihova stajališta o tržištu željezničkih usluga. Na liberaliziranome tržištu željezničkoga teretnog prijevoza zadovoljstvo korisnika prijevoza posebno dolazi do izražaja zbog većega broja prijevoznika čiji cilj treba biti maksimalno udovoljiti potrebama korisnika usluge. Redovito istraživanje zadovoljstva korisnika uslugom željezničkoga prijevoza treba biti putničkome prijevozniku i svim teretnim prijevoznicima jedan od najvažnijih prodajnih i marketinških alata za postizanje zadovoljstva krajnjega korisnika i povećanje tržišnoga udjela prijevoznika.

Ključne riječi
željeznički prijevoznik; upravitelj infrastrukture; operator uslužnoga objekta; teretni prijevoz; putnički prijevoz.

Hrčak ID: 259610

URI
https://hrcak.srce.hr/259610

Posjeta: 41 *