Ostalo
Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture
Nikola Marangunić
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
Mia Osibov
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
Sažetak
Tema ovog članka je objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture. U članku su objašnjeni pojmovi poput dokimologije, ocjena, ocjenjivanja, subjektivnog i objektivnog načina ocjenjivanja, grešaka u ocjenjivanju, što će nam biti potrebno za razumijevanje teme članka. Kroz nastavu tehničke kulture djeca usvajaju teorijska i praktična znanja. Nekoć je naglasak bio na praktičnom dijelu, no s vremenom zbog smanjenja satnice sve više nastave se odvija kroz poučavanje djece teorijskim znanjima. Cilj prikazanog istraživanja je prikazati subjektivne i objektivne načine ocjenjivanja kao i probleme u ocjenjivanju u nastavi tehničke kulture. U zaključku su prikazani rezultati istraživanja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
260637
URI
Datum izdavanja:
18.6.2021.
Posjeta: 1.165 *