hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE

Marjana Penca Palčić ; Osnovna škola Šentjernej, Slpvenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (185 KB) str. 137-148 preuzimanja: 3.584* citiraj
APA 6th Edition
Penca Palčić, M. (2008). UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE. Život i škola, LIV (19), 137-148. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/24076
MLA 8th Edition
Penca Palčić, Marjana. "UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE." Život i škola, vol. LIV, br. 19, 2008, str. 137-148. https://hrcak.srce.hr/24076. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Penca Palčić, Marjana. "UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE." Život i škola LIV, br. 19 (2008): 137-148. https://hrcak.srce.hr/24076
Harvard
Penca Palčić, M. (2008). 'UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE', Život i škola, LIV(19), str. 137-148. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/24076 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Penca Palčić M. UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE. Život i škola [Internet]. 2008 [pristupljeno 05.12.2021.];LIV(19):137-148. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24076
IEEE
M. Penca Palčić, "UTJECAJ PROVJERAVANJA I OCJENJIVANJA ZNANJA NA UČENJE", Život i škola, vol.LIV, br. 19, str. 137-148, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24076. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Posljedice loše nastave ne mogu se otkloniti tek postupcima strogoga ocjenjivanja, a osim toga, loše ocjenjivanje često deformira prednost dobre nastave. Zato na važnosti sve više dobiva provjeravanje znanja, raširenost situacija u kojima se provjeravanje odvija i promjena načina provjeravanja što posljedično utječe i na učenje. Provjeravanje i ocjenjivanje sastavni su dijelovi nastavnoga procesa. Svoju ulogu imaju tako u procesu podučavanja, kako i u procesu učenja. Način provjeravanja i ocjenjivanja utječe na to kako će učenici učiti, kakvo će znanje usvojiti i kakav će stav prema učenju i znanju zauzeti. Na napredak u učenju prije svega utječe provjeravanje znanja koje daje informaciju o tome odakle treba krenuti, provjeravanje koje obavještava o napretku učenika u postizanju zacrtanih ciljeva te govori o tome jesu li pristupi učitelja učinkoviti i u kojoj mjeri učenici ovladaju zacrtanim ciljevima. Učitelj koji provjeravanje poima kao sastavni dio učenja, smisao nastave vidi u tome da učenicima omogući izgradnju i produbljivanje znanja te preuzimanje nadzora nad vlastitim učenjem jer samo tako može bitno utjecati na njihovo učenje. Samo dobra provjera znanja omogućuje kvalitetno učenje.

Ključne riječi
provjeravanje; ocjenjivanje; L kvalitetnije učenje

Hrčak ID: 24076

URI
https://hrcak.srce.hr/24076

[engleski]

Posjeta: 5.411 *