hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta

Anamari Pašica ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec
Tamara Turza-Bogdan ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec

Puni tekst: hrvatski, pdf (203 KB) str. 73-92 preuzimanja: 20* citiraj
APA 6th Edition
Pašica, A. i Turza-Bogdan, T. (2020). O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta. Hrvatski, 18 (1-2), 73-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/260971
MLA 8th Edition
Pašica, Anamari i Tamara Turza-Bogdan. "O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta." Hrvatski, vol. 18, br. 1-2, 2020, str. 73-92. https://hrcak.srce.hr/260971. Citirano 21.10.2021.
Chicago 17th Edition
Pašica, Anamari i Tamara Turza-Bogdan. "O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta." Hrvatski 18, br. 1-2 (2020): 73-92. https://hrcak.srce.hr/260971
Harvard
Pašica, A., i Turza-Bogdan, T. (2020). 'O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta', Hrvatski, 18(1-2), str. 73-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/260971 (Datum pristupa: 21.10.2021.)
Vancouver
Pašica A, Turza-Bogdan T. O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta. Hrvatski [Internet]. 2020 [pristupljeno 21.10.2021.];18(1-2):73-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260971
IEEE
A. Pašica i T. Turza-Bogdan, "O medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta", Hrvatski, vol.18, br. 1-2, str. 73-92, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260971. [Citirano: 21.10.2021.]

Sažetak
Neosporan je utjecaj medija na cjelokupni, a onda i na govorno-jezični razvoj djeteta. S obzirom na to da su djeca danas vrlo rano izložena medijima, može se reći da je djetinjstvo postalo medijsko. No kakav će biti utjecaj medija na dijete, ovisi o ponašanju odraslih. Presudna je, dakle, aktivnosti ili pasivnost odraslih koji reguliraju izloženost djece medijima. U radu se donose rezultati istraživanja o utjecaju medija na govorno-jezični razvoj djeteta s motrišta roditelja. U istraživanju je sudjelovalo 123 roditelja. Na temelju deskriptivne analize upitnika zaključuje se o vremenu koje djeca provode s medijima, vrstama medija, načinu sudjelovanja roditelja i roditeljskom poznavanju utjecaja medija na govorno-jezični razvoj djeteta.

Ključne riječi
medijska pismenost; govorno-jezični razvoj; rano usvajanje hrvatskoga jezika

Hrčak ID: 260971

URI
https://hrcak.srce.hr/260971

Posjeta: 46 *