hrcak mascot   Srce   HID

Review article

AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI

Anela Nikčević-Milković ; Visoka učiteljska škola, Gospić, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (106 KB) pages 47-54 downloads: 2.254* cite
APA 6th Edition
Nikčević-Milković, A. (2004). AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI. Život i škola, L (12), 47-54. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/25505
MLA 8th Edition
Nikčević-Milković, Anela. "AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI." Život i škola, vol. L, no. 12, 2004, pp. 47-54. https://hrcak.srce.hr/25505. Accessed 17 May 2021.
Chicago 17th Edition
Nikčević-Milković, Anela. "AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI." Život i škola L, no. 12 (2004): 47-54. https://hrcak.srce.hr/25505
Harvard
Nikčević-Milković, A. (2004). 'AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI', Život i škola, L(12), pp. 47-54. Available at: https://hrcak.srce.hr/25505 (Accessed 17 May 2021)
Vancouver
Nikčević-Milković A. AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI. Život i škola [Internet]. 2004 [cited 2021 May 17];L(12):47-54. Available from: https://hrcak.srce.hr/25505
IEEE
A. Nikčević-Milković, "AKTIVNO UČENJE NA VISOKOŠKOLSKOJ RAZINI", Život i škola, vol.L, no. 12, pp. 47-54, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/25505. [Accessed: 17 May 2021]

Abstracts
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata (učenika) za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnoga procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojih učionica. Aktivno učenje podrazumijeva znati kako djelotvorno učiti, stvoriti potrebu za učenjem kao
cijeloživotnim obrazovanjem i znati kritički misliti. Kritičko mišljenje sposobnost je dubljega razmatranja problema, «otvaranje» misli za različite pristupe i perspektive i refleksivno mišljenje prije nego prihvaćanje iskaza i procedura bez razumijevanja i vrjednovanja.
Suradničko učenje, koje se često vezuje za aktivno učenje, uključuje znanje kako adekvatno raditi u timu ili skupini. Velik je broj metoda i tehnika kojima postižemo aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnoga sustava za mišljenje i učenje). Cilj koji smo nastojali postići bio je: 1. primjena metoda aktivnoga učenja, razvijanje kritičkoga, kreativnoga i logičkoga mišljenja kod studenata, različitih komunikacijskih i
suradničkih vještina; 2. utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja i procjenjuju li korist od ovakvoga načina učenja.
Nastavnu cjelinu «Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja» metodama aktivnoga i suradničkoga učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću, nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvoga načina rada. Procjene studenata pokazuju visoke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti, koje su u skladu s Evaluacijom RWCT projekta od strane American Institut for Research.

Hrčak ID: 25505

URI
https://hrcak.srce.hr/25505

[english]

Visits: 4.043 *