APA 6th Edition Vranešević, T. i Marušić, M. (2003). Mjerenje vrijednosti marke. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (1), 129-148. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26179
MLA 8th Edition Vranešević, Tihomir i Mira Marušić. "Mjerenje vrijednosti marke." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 1, br. 1, 2003, str. 129-148. https://hrcak.srce.hr/26179. Citirano 10.12.2019.
Chicago 17th Edition Vranešević, Tihomir i Mira Marušić. "Mjerenje vrijednosti marke." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 1, br. 1 (2003): 129-148. https://hrcak.srce.hr/26179
Harvard Vranešević, T., i Marušić, M. (2003). 'Mjerenje vrijednosti marke', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1(1), str. 129-148. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26179 (Datum pristupa: 10.12.2019.)
Vancouver Vranešević T, Marušić M. Mjerenje vrijednosti marke. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2003 [pristupljeno 10.12.2019.];1(1):129-148. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26179
IEEE T. Vranešević i M. Marušić, "Mjerenje vrijednosti marke", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.1, br. 1, str. 129-148, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26179. [Citirano: 10.12.2019.]
Sažetak Noviji razvoj u marketingu je doveo do novih izazova u upravljanju
markama. Potreba za mjerenjem vrijednosti marke je postala jako bitna i zato su se razvile
mnogobrojne istraživačke metode. U prvom dijelu rada objašnjeno je pet najkorištenijih
metoda: Brand Asset Valuator, Wunderman Brand Experience Scorecard, Millward Brown
BrandDynamics, Conversion Model and Substitutability Method. U drugom djelu rada
predstavljeno je istraživanje iz Hrvatske za čokoladne marke koristeći Substitutability
Method. Ispitivanje je provedeno na uzorku petsto ispitanika u šest regija. Koristili su se
metodom upitnika i telefonskog intervjua. Analiza je rezultirala sa šest skupina potrošača
čokolade koji su poslužili kao jako dobra podloga za marketinšku strategiju.