hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole

Branka Bosnar ; Djecji vrtic “Mali princ“, Zagreb
Sandra Bradarić-Jončić ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveucilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 11-30 preuzimanja: 2.574* citiraj
APA 6th Edition
Bosnar, B. i Bradarić-Jončić, S. (2008). Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 11-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30716
MLA 8th Edition
Bosnar, Branka i Sandra Bradarić-Jončić. "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 11-30. https://hrcak.srce.hr/30716. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bosnar, Branka i Sandra Bradarić-Jončić. "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 11-30. https://hrcak.srce.hr/30716
Harvard
Bosnar, B., i Bradarić-Jončić, S. (2008). 'Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 11-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30716 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Bosnar B, Bradarić-Jončić S. Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.12.2019.];44(2):11-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30716
IEEE
B. Bosnar i S. Bradarić-Jončić, "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.44, br. 2, str. 11-30, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30716. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
U clanku su prikazani rezultati ispitivanja stavova odgajatelja, ucitelja, nastavnika viših razreda osnovne škole i srednjoškolskih nastavnika prema ukljucivanju gluhe djece u redovne škole i vrtice, prema znakovnom jeziku i ukljucivanju tumaca za znakovni jezik u redovne ustanove. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 449 prosvjetnih djelatnika redovnih odgojno obrazovnih ustanova na podrucju grada Zagreba. U prostoru od 49 manifestnih varijabli,
faktorskom analizom ekstrahirano je 6 faktora. Istraživanje je pokazalo da su stavovi na 5 faktora - faktoru stavova prema gluhima, prema socijalizacijskim,obrazovnim i emocionalnim efektima integracije, kao i prema dodatnoj edukaciji i znakovnom jeziku pretežno povoljni, dok su na 1 faktoru - faktoru stavova prema ukljucivanju tumaca za znakovni jezik neodređeni.

Ključne riječi
odgojno-obrazovna integracija; gluhi, djeca oštecena sluha; znakovni jezik; tumaci za znakovni jezik

Hrčak ID: 30716

URI
https://hrcak.srce.hr/30716

[engleski]

Posjeta: 4.129 *