hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV

Ana Sekulić-Majurec ; Filozofski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (11 MB) str. 875-894 preuzimanja: 1.828* citiraj
APA 6th Edition
Sekulić-Majurec, A. (1996). INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV. Društvena istraživanja, 5 (5-6 (25-26)), 875-894. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/31789
MLA 8th Edition
Sekulić-Majurec, Ana. "INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV." Društvena istraživanja, vol. 5, br. 5-6 (25-26), 1996, str. 875-894. https://hrcak.srce.hr/31789. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Sekulić-Majurec, Ana. "INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV." Društvena istraživanja 5, br. 5-6 (25-26) (1996): 875-894. https://hrcak.srce.hr/31789
Harvard
Sekulić-Majurec, A. (1996). 'INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV', Društvena istraživanja, 5(5-6 (25-26)), str. 875-894. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/31789 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Sekulić-Majurec A. INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV. Društvena istraživanja [Internet]. 1996 [pristupljeno 09.12.2019.];5(5-6 (25-26)):875-894. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31789
IEEE
A. Sekulić-Majurec, "INTERKULTURALIZAM U OBRAZOVANJU KAO METODOLOGIJSKI IZAZOV", Društvena istraživanja, vol.5, br. 5-6 (25-26), str. 875-894, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31789. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
Hrvatska je, kao multikulturalna zajednica, obvezna urediti
odnose između dominantne i manjinskih skupina na načelima
kulturnog pluralizma. To nije lako učiniti zbog nepostojanja
tradicije bavljenja ovom problematikom u nas kao i dugotrajne potiskivane
svijesti Hrvata o svom identitetu. Zato interkulturalizam
kao svjetski pokret danas Hrvatskoj nameće dva osnovna zadatka.
Prvi je jačanje hrvatskog identiteta, a drugi stvaranje osnove
za kulturni pluralizam. U ostvarivanju tih zadataka obvezni smo
slijediti opće svjetske trendove, ali njihova rješenja moramo
evaluirati i prilagođavati našim prilikama, što predstavlja velik metodologijski
izazov, ali i pruža velike mogućnosti njezina razvoja.
U radu su podrobnije prikazani neki opći metodologijski izazovi
koje treba riješiti kako bismo unaprijedili područje interkulturalizma
u obrazovanju, od potrebe preciznijih pojmovnih određenja na
tom području, preko potrebe za sustavnim istraživanjima, razlika
između kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja i važnosti njihove
sinteze u istraživanjima, do važnosti interdisciplinarnog pristupa
istraživanjima na tom području. Nakon toga slijedi prikaz metodologijskih
izazova u pojedinim područjima interkulturalizma, s
prikazom zanimljivih istraživanja koja mogu poslužiti za unapređivanje
interkulturalizma u obrazovanju u nas i metodologije njegova
istraživanja.

Hrčak ID: 31789

URI
https://hrcak.srce.hr/31789

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.719 *