hrcak mascot   Srce   HID

Ljetopis socijalnog rada, Vol. 16 No. 1, 2009.

Izvorni znanstveni članak

NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM

Ljiljana Muslić ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb, Hrvatska
Silvia Rusac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6953-9624 ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb, Hrvatska
Marina Ajduković ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (180 KB) str. 51-67 preuzimanja: 771* citiraj
APA 6th Edition
Muslić, Lj., Rusac, S. i Ajduković, M. (2009). NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM. Ljetopis socijalnog rada, 16 (1), 51-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/35339
MLA 8th Edition
Muslić, Ljiljana, et al. "NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM." Ljetopis socijalnog rada, vol. 16, br. 1, 2009, str. 51-67. https://hrcak.srce.hr/35339. Citirano 23.02.2019.
Chicago 17th Edition
Muslić, Ljiljana, Silvia Rusac i Marina Ajduković. "NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM." Ljetopis socijalnog rada 16, br. 1 (2009): 51-67. https://hrcak.srce.hr/35339
Harvard
Muslić, Lj., Rusac, S., i Ajduković, M. (2009). 'NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM', Ljetopis socijalnog rada, 16(1), str. 51-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/35339 (Datum pristupa: 23.02.2019.)
Vancouver
Muslić Lj, Rusac S, Ajduković M. NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.02.2019.];16(1):51-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/35339
IEEE
Lj. Muslić, S. Rusac i M. Ajduković, "NASILJE NAD STARIJIMA KOD STUDENATA: MOGUĆNOSTI INTERVENCIJA KROZ NASTAVNI PROGRAM", Ljetopis socijalnog rada, vol.16, br. 1, str. 51-67, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/35339. [Citirano: 23.02.2019.]

Sažetak
Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih obrazovnih ishoda i poticanje sličnih istraživanja u području djelotvornosti obrazovnog procesa na Studiju za socijalni rad. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine Studijskog centra socijalnog rada (N=91). Podijeljeni su u dvije skupine: a) studenti koji su samo slušali predavanje iz Socijalne
gerontologije, b) seminaristi iz kolegija Socijalna gerontologija
koji su detaljnije obrađivali temu nasilja nad starijima nakon
što su o tome slušali na predavanju. Rezultati su pokazali da se
na početku nastave ove dvije skupine studenata nisu značajno
razlikovale u stupnju senzibilnosti. Obje skupine su početno pokazale visok stupanj senzibilnosti za nasilje nad starijima. Tijekom nastave do statističkiznačajnog povećanja senzibilnosti došlo je kod skupine studenata koji su slušali samo predavanje o nasilju nad starijima, ali ne i kod studenata koji su tu temu produbili kroz seminarsku nastavu.
Istraživanje u cjelini pokazuju kao je nužno sustavno evaluirati ne samo proces već i ishode nastave kako bi se na najbolji način balansirali pojedini oblici nastave u cilju postizanja očekivanih obrazovnih ishoda.

Ključne riječi
evaluacija djelotvornosti nastave; senzibilnost za nasilje nad starijim osobama; socijalna gerontologija

Hrčak ID: 35339

URI
https://hrcak.srce.hr/35339

[engleski]

Posjeta: 1.451 *